• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

 

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • Евро
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото (част 2)
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото (част 3)
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
    • Колективните искове в полза на потребителите.
    • Генеричните лекарства: как да спестим пари в аптеката
    • Антибиотици и здраве
    • Край на неетичното промотиране на лекарства
    • Играчка под елхата
    • Внимание! Как малките батерии могат да станат опасни за децата
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство
    • Климатици
    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника
    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони
    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги
    • Транспорт
    • Спорт и отдих
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други

    • COVID 19
    • Коментар
    • Статии

    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2022
    • Бюлетин Активни Потребители 2023
  • Евродепутатът – защитник на потребителя
  • Мислете преди, а не след покупката
  • Потребителските права
  • Всеки успех ви прави по-силни
  • Какво e RAPEX
  • Къде ни е потребителската култура?
  • Кампания за правата на потребителите и в България
  • Пречки пред интернет търговията – гледната точка на бизнеса
  • Месечни сметки без усилия
  • Какво означава се-маркировката?
  • Координацията на надзора на пазара се подобрява
  • Рискови търговски практики. Как да се защитим?
  • Как да се предпазим от опасни стоки и услуги?
  • Как да четем договорите?
  • Как да четем етикетите?
  • Дарения
  • Държавен монопол, частен монопол – разликата е в отсъствието на конкуренция
  • За дарителството и даряващите
  • Трябва ли да има Национален съвет за защита на потребителите?
  • Бъдете интелигентни потребители
  • Здравно осигуряване
  • Какво е невромаркетинг?
  • Какво представлява методът на золтман?
  • Рекламациите
  • Прогноза: изригване на нелоялната конкуренция
  • Мобилните оператори си имат държава
  • Как да се пазарим
  • Шопинг терапията
  • Психология на измамата
  • Телефонни измами
  • Конкуренцията - най-силното оръжие на потребителите
  • Еротични нарушители
  • Денят без покупки - предизвикателство към самите нас
  • Потребление и Отговорност
  • Пазаруването като терапия: здравето на жените идва в малки пакети
  • „Зелена карта” – шанс и капан
  • Чадър зарежда телефона и лаптопа
  • Как да възпитаме интелигентни потребители
  • Рекламна "обективност"
  • Как да съхраняваме дрехите?
  • Само 18% от магазините проверяват стоките за безопасност
  • ПЪРВИ ЮНИ: Подарък за децата – без отрови в бебешките бутилки
  • Символи на пластмасите и тяхното значение
  • Освободи интернет
  • Електроника втора употреба
  • Разумни в супермаркета
  • Кодове за времето
  • Как да изберем удобно бельо?
  • Опасните продукти намаляват
  • Какво трябва да знаем за електромера?
  • Уреди за пестене на електроенергия
  • БНТ 2 и потребителската кошница
  • Фалшивите стоки
  • Потърсете правата си
  • Публични регистри
  • Къде е България?
  • Общи условия на електроразпределителните дружества
  • Права и за пътуване с автобус
  • Пристрастяване към Facebook
  • Нови изисквания към мобилните оператори
  • Европейска процедура за искове с малък материален интерес
  • Стоки и най-честите опасности
  • Време за "губене"
  • Дефектни стоки - ремонт или подмяна
  • Дефектни стоки
  • Дефектните стоки - ако искате парите си обратно
  • Да решим проблема без съд!
  • Що е незадоволително качество?
  • Съвети при покупка, продажба или наемане на имот
  • Когато търговецът не е съгласен да приеме рекламацията
  • Внимавайте, когато купувате игри, книги, видеофилми и музика по интернет
  • Самообслужването - краят на намръщения продавач
  • Договори за извън търговския обект и договори от разстояние
  • Нелоялни търговски практики
  • Спамът - вечният враг
  • Новите права при пазаруване от разстояние
  • Къде сме ние?
  • СПРИ ГЕО-БЛОКИРАНЕТО!
  • Монтирайте аварийна аларма в асансьора

  • Обучителна програма за търговци
  • Без тол такси за чужди автомобили по германските магистрали
  • Агенцията по храните проспа навлизането на чумата по свинете в България
  • 15 март – ден на Устойчивото потребление
  • Къде най-често дебнат нелоялните търговски практики
  • Съдът и неравноправните клаузи
  • Готови за потребителското право
  • „За“ зимните гуми
  • Нова идея от Активни потребители
  • В очакване на големия пазар
  • Колективните искове в полза на потребителите.
  • Как да не губим пари на Черния петък
  • Поуките на ощетените потребители
  • Добра новина за интересите на потребителите
  • Уловките на търговците през Черния петък
  • Едно наум: пътуване по празниците
  • Повече права, повече защита: колективните искове
  • Инициатива за реформа на пътническите права
  • Изпращаме 2022 г.: Как ЕС прави продуктите по-устойчиви
  • Бърз прелет над пазара
  • 2023 г.: По пътя към енергийна ефективност
  • Общи усилия срещу енергийната бедност
  • Проблем № 1 и за 2023 г.: разходите за живот
  • 2023 – опаковките на прицел
  • Бъдещето на търговията: За какво да се готвим
  • Гугъл вече ще спазва правилата в ЕС
  • Кога и как да потърсите помощ от Омбудсмана
  • 40 години Световен ден на правата на потребителите – Акценти
  • Мобилните оператори плащат санкции, защото им е изгодно?
  • 40 години Световен ден на правата на потребителите – Към нужните промени
  • 15 март 2023 - Световен ден на потребителите
  • Включване в Предизборните платформи на участниците в извънредните парламентарните избори на 2 април 2023г. на конкретни мерки за повишаване на енергийна ефективност и засилване ролята на домакинствата
  • Потребителска кампания 2023

Дарение

Подкрепете Асоциация Активни Потребители чрез дарение през платежната система Stripe

Дарете

Анкета

Трябва ли да има четвърти мобилен оператор в България?

Да, защото така се създава повече конкуренция на пазара
Да, за да се създаде по- голям избор на потребителите
Не, трите мобилни оператора се справят много добре
Не, понеже ще е същият като другите
Темата не е важна

Гласувай

Начало > Други > Статии > Монтирайте аварийна аларма в асансьора

Още по темата:

Кои съставки в парфюмите причиняват алергии?
ТЕСТ Спирали за очи (2012)
Има ли безвредна козметика?

Кампания

Монтирайте аварийна аларма в асансьора

Tweet
photo

Срокът монтиране на устройства за аварийна комуникация с фирмата за поддръжка е до края на 2016.

След зачестилите многобройни инциденти с и увеличаващата се средна възраст на асансьорите в България бяха приети нормативни изисквания, които да подобрят сигурността на ползвателите. Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори вменява задължение на собствениците на асансьори да осигурят аварийно алармено устройство, което да позволява двустранна разговорна връзка между кабината и лицето, което извършва аварийно обслужване на асансьора. Това задължение се вменява както на ползвателите от етажна собственост, така и на стопанските субекти, в чиито сгради има асансьори.

Крайният срок в който трябва да се поставят устройствата е 31.12.2016г. След това може да бъдат налагани санкции - например спиране от движение. Поради това обстоятелство е засилено и търсенето на такива устройства.

Нашето кратко проучване има за цел, да ви подпомогне да намерите и закупите подходящо устройство.

Възможностите за оборудване на асансьорните съоръжения с такива устройства са две:

  • Едната е, чрез лицата/фирмите, които поддържат съответния асансьор, съобразно установените договорни отношения.
  • Другата възможност е, ползвателите на асансьора сами да закупят устройството, което следва да бъде монтирано от съответната фирма за поддръжка.

При направеното от нас проучване на пазара се установи, че устройствата се предлагат в широк ценови диапазон – от 100 до 200 лева, като тази разлика се определя както от характеристиките на съответния продукт, така и от вариантите за монтирането им – скрит монтаж, или открити в самата кабина.

Информация за продажбата на такива устройства, както и възможност за контакт с фирмите, които ги предлагат, може да бъде намерена в таблицата по-долу:

Фирма

Наименование на устройството

Тераком ООД

бул. “Васил Левски” 11
гр. Русе, п.к. 7019
тел: +359 82 862 862
е-поща: office@teracom-bg.com

Аварийна комуникация за асансьори

 

ЕТА – СИС ООД

Варна, ул. Кап.Райчо 60, България

Телефон: +359 52 651 144

http://eta-sys.goonet.org/

Аварийно алармено устройство за асансьор

ЛЕСИ - 2000 ЕООД 

гр. София, жк. Гоце Делчев,  ул. Луи Айер 2, ет. 5, офис 502, GSM офис: 0887896169

гр. Пловдив, 4023, ПК 193 жк. Тракия,  ул. Вълко Шопов 16, тел. 032/ 642 742; GSM: 0887575527

http://lesibg.com/

Аварийно алармено устройство за асансьори

Балканбит ООД 

1797 София
бул. "Климент Охридски" 1А етаж 2, 0886 42 23 29, 0878 91 31 90

Email: office@balkanbit.com

АВАРИЙНА ВРЪЗКА ЗА АСАНСЬОР

Ред Спотс

София 1335,
ж.к. Люлин 10, Бул. „Д-р Петър Дертлиев”

http://www.red-spots.com; info@red-spots.com

Устройства за комуникация в асансьор

Отис Лифт ЕООД

София 1680 ул. "Пирин" 40А +359-2-9634763; +359-2-9630322;

otisbulgaria@otis.com

GSM система за аварийна комуникация и мониторинг на асансьори.

Електронинвест ООД

ул. „княз Борис I“ 162, София,

+359 2 983 1551

www.electroninvest.com

Разговорно  устройство за асансьор

Срокът монтиране на устройства за аварийна комуникация с фирмата за поддръжка е до края на 2016.

 

След зачестилите многобройни инциденти с и увеличаващата се средна възраст на асансьорите в България бяха приети нормативни изисквания, които да подобрят сигурността на ползвателите. Наредбата за безопасната експлоатация и техническия надзор на асансьори вменява задължение на собствениците на асансьори да осигурят аварийно алармено устройство, което да позволява двустранна разговорна връзка между кабината и лицето, което извършва аварийно обслужване на асансьора. Това задължение се вменява както на ползвателите от етажна собственост, така и на стопанските субекти, в чиито сгради има асансьори.

Крайният срок в който трябва да се поставят устройствата е 31.12.2016г. След това може да бъдат налагани санкции - например спиране от движение. Поради това обстоятелство е засилено и търсенето на такива устройства.

Нашето кратко проучване има за цел, да ви подпомогне да намерите и закупите подходящо устройство.

Възможностите за оборудване на асансьорните съоръжения с такива устройства са две:

·         Едната е, чрез лицата/фирмите, които поддържат съответния асансьор, съобразно установените договорни отношения.

·         Другата възможност е, ползвателите на асансьора сами да закупят устройството, което следва да бъде монтирано от съответната фирма за поддръжка.

При направеното от нас проучване на пазара се установи, че устройствата се предлагат в широк ценови диапазон – от 100 до 200 лева, като тази разлика се определя както от характеристиките на съответния продукт, така и от вариантите за монтирането им – скрит монтаж, или открити в самата кабина.

Информация за продажбата на такива устройства, както и възможност за контакт с фирмите, които ги предлагат, може да бъде намерена в таблицата по-долу:

Tweet
Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Форум |
  • Институции |
  • Законодателство |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Проекти |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia