• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

Посетете нашия Форум

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Други
    • Здравно осигуряване
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Спорт и отдих
    • На ски
    • Авто гуми
    • Автомобили
    • Екскурзии
    • Спорт
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство
    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника
    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони
    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги
    • Транспорт
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други

    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2018

    • БЮЛЕТИН АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ 2019
  • Бюлетин 2016 г.
  • Бюлетин 2017 г.

  • Бюлетин 2018 г.

Анкета

Трябва ли да се публикуват марките на опасни храни и стоки?

ДА, при наличие на обосновани съмнения за опасност
ДА, но само когато безусловно се докаже, че стоката е опасна
НЕ, така се накърняват правата на производителя
НЕ, контролните органи трябва да работят на спокойствие

Гласувай

Начало > Други > Бюлетин 2016-2018 > Бюлетин 2017 г. > Бюлетин АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ, бр.22, 02.06.2017 г.

Още по темата:

Бюлетин АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ, бр.50, 21.12.2018 г.
Бюлетин АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ, бр.49, 14.12.2018 г.
Бюлетин АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ, бр.48, 07.12.2018 г.

Кампания

Бюлетин АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ, бр.22, 02.06.2017 г.

Tweet
photo

Асоциация "Активни потребители"

Седмичен бюлетин 22.2017 (141)

КЕВР планира увеличение на тока от 1 юли

Според доклад на Комисията за енергийно и водно регулиране (КЕВР) се предвижда ново поскъпване на тока на тока за битовите потребители от 1 юли 2017 г.

Предвижданото увеличение за абонатите на:

  •  „ЧЕЗ Електро България“ АД е 1,99%;
  • „ЕВН България Електроснабдяване“ EАД е 1,50%;
  • „ЕНЕРГО-ПРО Продажби“ АД е 0,22%. 

Окончателното решение за цените през новия едногодишен регулаторен период ще бъде взето на 30 юни, на закрито заседание на КЕВР.

Юбер продължава да реформира традиционната икономиката

Забраната на услугата на Юбер в България съвсем не пречи да се подобряват таксиметровите услуги в САЩ.

След като преди време ви разказахме за това как общината в Алтамонте спрингс, Флорида (виж бр.42, 21.10.2016) финансира Юбер, за да се използва от гражданите като алтернатива заради липсата на градски транспорт. Сега ще ви покажем още един пример, който демонстрира как споделената икономика може да промени традиционната към по-добро, от което най-много печелят потребителите.

Управата на такситата във Вашингтон въведе изискване за премахване на традиционните таксиметрови апарати и за използване на онлайн апликация достъпна за таблети и смартфони, през която могат да се поръчват и плащат такситата. Това е опит да се навакса конкурентоспособността на 7500-те таксита в столицата, която понесе големи щети от експанзията на Юбер.

Нашият коментар

Ето така се прави. Вместо да се забрани или натовари по-конкурентната услуга (Юбер), за да се изравни или запази комфорта на по-скъпата и неконкурентна (традиционното такси), трябва да се направи обратното, да се увеличи конкурентоспособността на втората чрез нововъведения или облекчения на регулациите. Затова българите ще си останем бедни. Ние винаги правим точно обратното – пречим на стойностното да се развива.

Кампания „Безопасно лято 2017” стартира ДАМТН

Държавната агенция за метрологичен и технически надзор (ДАМТН) стартира кампанийна проверка „Безопасно лято 2017“. Акцент се поставя върху стоките за деца, затова проверките ще започнат с поясите за ръце и люлките тип махало, предназначени за деца до 3 години. Потребителите могат да се запознаят по-подробно и с полезните съвети за тези продукти от на сайта на ДАМТН (поясите за ръце и люлките тип махало).

Експо за личните финанси

От 16 до 18 юни в Sofia Ring Mall, финансовият портал MoitePari.bg организира Експо “МОИТЕ ПАРИ - Всичко за личните финанси". Програмата на събитието включва серия от събития в открита сцена в търговския център. Част от тях ще бъде 3-дневен семинар „Овладей финансите“ с безплатни образователни лекции и презентации по важни теми за личните финанси.

Специален партньор на Експо “МОИТЕ ПАРИ” е Централен депозитар с кампанията “Дни на боновете от масовата приватизация”. През трите дни на събитието всеки посетител ще може да получи БЕЗПЛАТНА справка за партидите с акции придобити с бонове от масовата приватизация от 1997 г. Десетки хиляди хора не знаят реално на каква стойност са в момента притежаваните от тях бонове и една от целите на предстоящото събитие е да се събуди интереса на хората да следят по-активно финансовите си портфейли.

Повече информация за събитието тук: http://expo.moitepari.bg/?p=1243

"Потребителската кошница" по БНТ 2

Експо за личните финанси

Вече ви съобщихме, че на 16, 17 и 18 юни ще се проведе първото у нас Експо “Всичко за личните финанси“. Какво показват проучванията – българските потребители имат ли нужда от повече информация и съвети как да управляват парите си? Какво да очакваме от изложението и как всеки посетител може да получи безплатна консултация по своите проблеми?

Отговорите - в "Потребителската кошница" на 3 юни от 12 ч.

Вижте още материали от предаването "Потребителската кошница" по БНТ.

Интернет страницата на Активни потребители публикува уникални, експертни и независими изследвания, които ви пестят време и пари. Това е един от малкото сайтове БЕЗ РЕКЛАМИ, който се издържа само от своите читатели. Без вашата помощ няма да можем да осъществяваме тестове и проучвания на пазара.

Абонирайте се само за 15 лева за година и ще получите пълен достъп до нашите рейтинги на тестваните стоки и услуги.

Най-лесно може това може да направите ТУК.

Последвайте ни във Facebook и в Twitter.
Туроператорски фирми не виждат форсмажорни обстоятелства в Турция
Tweet
Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Форум |
  • Институции |
  • Законодателство |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Проекти |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia