• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

Посетете нашия Форум

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • COVID 19
    • Как да избираме дезинфектант
    • Какъв дезинфектант - течност/спрей или гел
    • Как да разпознаем истинските дезинфектанти
    • Дезинфекция в търговските обекти. Какво трябва да знаем?
    • Кога да използваме ръкавици за предпазване от коронавируса
    • Какво да правим при отменено или отложено събитие бъде заради пандемията от COVID-19
    • Как да постъпим при отменено или отложено туристическо пътуване поради Коронавирус
    • COVID-19: полезни ли са пулсовите оксиметри
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Спорт и отдих
    • На ски
    • Авто гуми
    • Автомобили
    • Екскурзии
    • Спорт
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство
    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника
    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони
    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги
    • Транспорт
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други
    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2019
    • БЮЛЕТИН АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ 2020
    • БЮЛЕТИН АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ 2021

Анкета

Трябва ли да се публикуват марките на опасни храни и стоки?

ДА, при наличие на обосновани съмнения за опасност
ДА, но само когато безусловно се докаже, че стоката е опасна
НЕ, така се накърняват правата на производителя
НЕ, контролните органи трябва да работят на спокойствие

Гласувай

Начало

Достъп до отворен интернет в ЕС

В съвместно писмо, адресирано до Органа на европейските регулатори в областта на електронните съобщения (ОЕРЕС), 72 граждански организации от 31 държави призовават за отстояването на принципа за отворения характер на Интернет в рамките на течащите преговори за бъдещето на Интернет в Европа.

ОЕРЕС и двадесет и осемте национални регулаторни органа в областта на електронните съобщения обсъждат изготвянето на Насоки за прилагането на наскоро приетия, общ акт на ЕС, прокламиращ отворения и недискиминационен характер на глобалната мрежа. Регулаторите разполагат с време до края на август месец 2016 година, за да публикуват окончателните насоки, като провеждането на обществено обсъждане е предвидено за месеците юни-юли.

"Бихме искали дискусията да е толкова влиятелна и представителна, колкото тези по същата тема в САЩ и Индия.“ Заяви представител на SaveTheInternet.eu.

В своето писмо гражданските организации призовават регулаторите на електронните съобщителни услуги да съобразят следното:

    - Така наречените „услуги, различни от услугите за достъп до Интернет “, които могат да бъдат предоставяни от доставчиците на интернет услуги или телеком опреаторите, пораждат опасност от заобикаляне на забраната за ограничаване на достъпа до цялото Интернет съдържание. Те трябва да бъдат ясно определени като услуги, които не са технически достъпни чрез глобалната мрежа. Така например, един телеком, с който потребителят има сключен договор за мобилен интернет, може да затрудни нарочно достъпа до приложения като Viber и WhatsApp, за да предпочетат потребителите платената услуга за незабавни съобщения на телеком оператора.

-    Регламентът следва да бъде тълкуван като забраняващ Нулевото таксуване или т.нар. „Zero-Rating“ при определени приложения, като например Facebook, защото чрез тази практика се ограничава потребителския избор. Когато потребителят знае, че услугата няма да бъде таксувана и да изчерпи месечния му интернет лимит, той е по-склонен да използва това приложение, а не някое друго конкурентно на него. Осен това, нулевото таксуване нарушава принципите на лоялната конкуренция и поощрява предлагането на фиксирани, органичени Интернет планове, които не са изгодни за потребителите.

-    Управлението на Интернет трафика трябва да се извършва независимо от вида на приложенията, които потребителят използва. Ако телекомите избират дали да дадат приоритет на даден пакет данни за сметка на друг, то те биха ограничили достъпа до неизгодно за тях съдържание и приложения.

Дали всичко това ще стане реалност зависи от Насоките, които предстои да бъдат приети от Органа на европейските регулатори на електронни съобщения. Повече информация:  https://edri.org/edris-first-input-on-net-neutrality-guidelines/

Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Форум |
  • Институции |
  • Законодателство |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Проекти |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia