• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

 

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • Евро
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото (част 2)
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото (част 3)
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
    • Колективните искове в полза на потребителите.
    • Генеричните лекарства: как да спестим пари в аптеката
    • Антибиотици и здраве
    • Край на неетичното промотиране на лекарства
    • Играчка под елхата
    • Внимание! Как малките батерии могат да станат опасни за децата
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство
    • Климатици
    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника

    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони

    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги
    • Транспорт
    • Спорт и отдих
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други
    • COVID 19
    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2022
    • Бюлетин Активни Потребители 2023
  • Тест
  • Статии

  • Контролен орган

Дарение

Подкрепете Асоциация Активни Потребители чрез дарение през платежната система Stripe

Дарете

Анкета

Трябва ли да има четвърти мобилен оператор в България?

Да, защото така се създава повече конкуренция на пазара
Да, за да се създаде по- голям избор на потребителите
Не, трите мобилни оператора се справят много добре
Не, понеже ще е същият като другите
Темата не е важна

Гласувай

Начало > Техника > Мобилни телефони > Статии > Мобилните оператори си имат държава

Още по темата:

ТЕСТ на фото функциите на смартфони (2014)

ТЕСТ мобилни телефони (2014)

"Късата" памет на телефона

Статия

Мобилните оператори си имат държава

09/04/2008
Tweet

След дълго протакане и закъснение от над 15 месеца българинът ще може да смени мобилния оператор и да запази номера си.

Дългоочакваното споразумение за преносимостта на номерата между трите мобилни оператори стана факт на 26 февруари. Трите компании ще променят общите си условия и ще започнат да предлагат услугата от април. „М-Тел" стартира новата услуга от 11 април, а Globul - от 14 същия месец.  Преносимостта на номерата предоставя на крайния потребител възможността да съхрани своят абонатен номер, ако реши да смени доставчика на мобилни услуги. По този начин операторите ще могат да привличат клиенти от своите конкуренти, без абонатите да губят своя номер. За целта клиентите трябва да подадат молба пред актуалния си GSM оператор и да заплатят такса от 5 лв. Ако обаче клиентът е нов и е ползвал номера по-малко от 3 месеца, молбата му може да бъде отхвърлена. Услугата стартира до 10 дни след получаване на съгласието.

Globul се опитаха да извлечат полза от новото положение, като въведоха такса от 100 лв за клиенти, които прекратяват договора си с компанията преди изтичането на неговия срок. На тази мярка се противопоставиха Комисията за защита на потребителите и Комисията за регулиране на съобщенията.

БНАП припомня:

Преносимостта на мобилните номера трябваше да стартира до 1 януари 2007 година по силата на ангажиментите на България за членство в европейския съюз. След като трите мобилни оператора не се споразумяха относно технологията на преносимостта, държавата в лицето на Комисията за регулиране на съобщенията трябваше да наложи решение, с което трите оператора да се съобразят. Очевидно е, че нямаме основания за благодарности към Комисията. Що се отнася до операторите .... там е ясно - всичко в името на печалбата!

Tweet

Дарение

Ако съдържанието Ви е било полезено можете да направите дарение

Дарете

Коментари ( 0 общо )

anonymous

anonymous


Прати

Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Форум |
  • Институции |
  • Законодателство |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Проекти |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia