• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

Посетете нашия Форум

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • COVID 19
    • Как да избираме дезинфектант
    • Какъв дезинфектант - течност/спрей или гел
    • Как да разпознаем истинските дезинфектанти
    • Дезинфекция в търговските обекти. Какво трябва да знаем?
    • Кога да използваме ръкавици за предпазване от коронавируса
    • Какво да правим при отменено или отложено събитие бъде заради пандемията от COVID-19
    • Как да постъпим при отменено или отложено туристическо пътуване поради Коронавирус
    • COVID-19: полезни ли са пулсовите оксиметри
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство

    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки

    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника
    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони
    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги
    • Транспорт
    • Спорт и отдих
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други
    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2020
    • БЮЛЕТИН АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ 2021
  • Тест

Анкета

Трябва ли да се публикуват марките на опасни храни и стоки?

ДА, при наличие на обосновани съмнения за опасност
ДА, но само когато безусловно се докаже, че стоката е опасна
НЕ, така се накърняват правата на производителя
НЕ, контролните органи трябва да работят на спокойствие

Гласувай

Начало > Домакинство > Прахосмукачки > Тест

Тест

ТЕСТ прахосмукачки - роботи (2014)

Tweet
ТЕСТ прахосмукачки - роботи (2014)

Тези механични домашни помощници имат много плюсове и минуси. В следващите редове ще разберете повече за тях.


прахосмукачки-роботи

Как тествахме? (Методология на теста)

В теста на Международната организация за потребителски проучвания и тестове (ICRT) са включени 15 модела прахосмукачки-роботи.

Закупуване на моделите: 2013 г.

Проучване на цените: август 2014 г.

Тествани модели: CleanMate QQ2, DIRT DEVIL M606 Libero, HOOVER RBC006 Robo.com2, IROBOT Roomba 650, IROBOT Roomba 630, IROBOT Roomba 620, LG VR6270LVMB HomBot Square, LG VR1320B,NEATO XV-25, PHILIPS FC8802/01 EasyStar, ROWENTA RR7011 01 Extrem Air Motion, SAMSUNG VCR8980 Navibot S, SAMSUNG SR8730 Navibot Light,SAMSUNG VR10F71UCBC/EG Navibot CornerClean, VORWERK VR100 Kobold

Тествани са следните показатели:

Представяне - функции, пълно отстраняване на праха по стените и около ъглите, работа върху твърд под, работа върху килим, отстраняване на влакна от килими.

Функция "Робот" 

Обща автономия 

Шум

Удобство на употреба 

Пълното съдържание е достъпно само за членове и абонати. Защо да се абонирам?

  • 1. Спестявате

    Нашите уникални, експертни и независими тестове ви спестяват време за проучване на пазара и пари от несполучливи покупки или неизгодни договори. Парите за абонамент могат да ви се изплатят още с първата покупка.

  • 2. Ние ще ви предпазим

    Ние ви информираме за рискове, клопки и опасни стоки на пазара и се борим за вашите потребителски права. Членовете ни могат да се възползват и от нашите специализирани юристи.

  • 3. Имаме нужда от вас

    Парите, които плащате отиват за финансиране на нашите тестове в независими лаборатории, а те са много скъпи. За да се запази абсолютна обективност ние не публикуваме търговски реклами. Приходите от абонамент са основният източник на финансиране за всички наши дейности.

Вижте нашите абонаменти »

Tweet

Коментари ( 0 общо )

anonymous

anonymous


Абонаменти

Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Форум |
  • Институции |
  • Законодателство |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Проекти |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia