• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

 

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • Евро
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото (част 2)
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото (част 3)
    • Напред към еврото!
    • Вярно – Невярно: Цифрово евро VS плащания в брой
    • За еврото накратко
    • Вярно – невярно: Истината за референдума за еврозоната
    • С вашите въпроси за еврото (част 4)
    • Митове и факти за еврото в България
    • Кой отново плаши с приемането на еврото
    • Еврото: Права и защита на потребителите
    • Откъде да получа информация?
    • Кога и как ще плащаме за стоките и услугите?
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
    • Колективните искове в полза на потребителите.
    • Генеричните лекарства: как да спестим пари в аптеката
    • Антибиотици и здраве
    • Край на неетичното промотиране на лекарства
    • Играчка под елхата
    • Внимание! Как малките батерии могат да станат опасни за децата
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство
    • Климатици
    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника
    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони
    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги
    • Транспорт
    • Спорт и отдих
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други
    • COVID 19
    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2024
    • Бюлетин 2025

Дарение

Подкрепете Асоциация Активни Потребители чрез дарение през платежната система PayPal

Дарете

Анкета

Откъде предпочитате да вземете пари назаем?

Семейство и приятели
Потребителски кредит от банка
Кредитна карта
Фирма за бърз кредит

Гласувай

Начало

Още по темата:

Правата на пътниците са застрашени!
Лицензите на телекомите ще останат
Нелоялни практики в гейминг индустрията

CLEAR-HP

06671 CLEAR-HP logo_RGB.jpg

  CLEAR-HP има за цел да улесни достъпа на потребителите до термопомпи, като ги придружава по време на целия път на покупка и като се справя с финансовите и регулаторни бариери. Партньорите по проекта имат за цел да популяризират информираността на потребителите и да ги овластят да ръководят прехода към чиста енергия, като подобрят енергийните характеристики и комфорта на домовете си и намалят сметките си за енергия. Това ще бъде направено чрез:

  • Предоставяне на информация на потребителите относно качеството и пригодността на термопомпените продукти за техните домове.
  • Анализиране и идентифициране на наличните възможности за финансиране за потребителите, подобряване на достъпа на потребителите до термопомпени технологии.
  • Проучване и развитие на партньорства с доставчици и монтажници на термопомпи на национално и европейско ниво.
  • Стартиране на колективни схеми за покупка, базирани на пакети „купуване и инсталиране“, които гарантират качеството на предлагания продукт и опростяват процеса на покупка за потребителите, както и предлагане на постоянни съвети и поддръжка.
  • Комуникация с потребителите на общите предимства на термопомпите спрямо традиционните технологии за насърчаване на нови и бъдещи инвестиции и интерес.

 

Кампании за колективно закупуване

     Кампаниите за колективно закупуване са централен аспект на проекта, целящ да преодолее основните бариери, които спират потребителите да инвестират във ВЕИ и ЕЕ технологии (напр. високи първоначални инвестиционни разходи, неудобство, липса на доверие и т.н.) чрез организиране на схеми за колективно закупуване.

Как ще го направим?

  • Ние ще тестваме селекция от термопомпени продукти и ще идентифицираме най-добрия продукт на пазара за потребителите;
  • Ще идентифицираме производители и/или доставчици, за да осигурим добра пакетна сделка за потребителите, включително пълна инсталация на продукта и гаранции след продажбата;
  • Ще информираме потребителите за възможността да се включат в групова покупка за конкретен продукт. Това ще става чрез комуникационни кампании за всяка групова покупка.

 

Изграждане на капацитет за потребителите

     За да се гарантира, че потребителите получават необходимите насоки относно процеса на закупуване и инсталиране на термопомпи, включително енергийни съвети, подкрепа при кандидатстване за налични национални средства и др., националните потребителски организации ще организират семинари за потребителите, които са се регистрирали в кампанията за колективно закупуване. Това е необходима стъпка, за да се разбере степента на готовност за термопомпа на домакинството.

Изграждане на капацитет за монтажници на термопомпи

     За да гарантират качеството на процедурите за инсталиране, националните потребителски организации ще си сътрудничат с един от партньорите по проекта, EHPA-Европейска асоциация за термопомпи, за да разберат нуждите от обучение на монтажниците на национално ниво и по този начин да предоставят на монтажниците полезни насоки и обучение.

 

Резултати

     CLEAR-HP ще ангажира най-малко 43 000 потребители в кампании за колективни покупки в седем държави и ще задейства 3,5 милиона евро нови инвестиции във възобновяеми технологии, 2 GWh спестявания на първична енергия и намаления на 639 tCO2,-eq емисии на парникови газове в рамките на продължителността на проекта.

 

Партньори

     Независими потребителски организации от Белгия, България, Италия, Португалия, Словакия, Словения и Испания, водени от BEUC, Европейската потребителска организация, си партнират с Международната организация за потребителски изследвания и тестове (ICRT) и с Европейската асоциация за термопомпи (EHPA).

Altroconsumo (Италия)

BEUC, The European Consumer Organisation (Белгия)

DECO PROTeste (Португалия)

EHPA (European Heat Pump Association)

International Consumer Research & Testing (ICRT)

Organización de consumidores y usuarios – OCU (Испания)

Spoločnosť ochrany spotrebiteľov (S.O.S.) (Словакия)

Testachats/Testaankoop

Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) (Словения)

 

Официална страница на проекта: https://www.beuc.eu/clear-hp

 

CLEAR HP Disclaimer.png

Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Институции |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Проекти |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia