JUSTORIGINAL
Проект JUSTORIGINAL
(Насърчаване на младите потребители да купуват истински продукти)
Проектът има за цел да подобри разбирането и осведомеността на младите потребители на възраст от 11-17 години относно явлението фалшифициране на стоки и услуги и последиците от нарушенията на правата на интелектуална собственост.
Проектът цели още:
1. Да ангажира младите потребители при създаване на знания и разпространение на съответната информация, свързана с опасното потребление и фалшифициране на стоки;
2. Да насърчи значимостта на автозащитата на потребителите посредством прякото им включване в борбата с фалшифицирането.
Проектът е насочен към информиране на младите потребители в следните тематични области:
-Фалшифицирането: въздействие и рискове;
-Патенти и изобретения;
-Авторско право;
-Пиратство и онлайн потребление;
- Защита на марката;
-Насърчаване на младите потребители да използват оригинални стоки и легални източници на онлайн съдържание с цел тяхната безопасност.
Целева група:
Млади потребители на възраст от 11 до 17 години.
Дейности (продукти):
1. Организиране и провеждане на информационни сесии в поне две училища (основно и средно ниво)
2. Провеждане на викторини, игри и казуси с активното участие на учениците за разработване на творческо съдържание
3. Кампании в социалните медии
4. Мрежови дейности с местни медии
5. Планиране и организиране на панаир/ фестивал за борба с фалшифицирането
Партньори:
В проекта JUSTORIGINAL участват:
CODACONS- Италия
ISES- Италия
CECU- Испания
Българска национална асоциация „Активни потребители“ (БНААП)- България
Продукти:
Наръчник- насърчаване на младите потребители да купуват оригинали
Уебсайт на проекта:
https://www.justoriginal.eu/
Линкове към профилите и страниците на проекта в социалните мрежи:
Instagram: JUST Original (@just.original.project)
Facebook: JUST Original
TikTok: justoriginalproject (@justoriginalproject)
Проект JUSTORIGINAL
(Насърчаване на младите потребители да купуват истински продукти)
Проектът има за цел да подобри разбирането и осведомеността на младите потребители на възраст от 11-17 години относно явлението фалшифициране на стоки и услуги и последиците от нарушенията на правата на интелектуална собственост.
Проектът цели още:
1. Да ангажира младите потребители при създаване на знания и разпространение на съответната информация, свързана с опасното потребление и фалшифициране на стоки;
2. Да насърчи значимостта на автозащитата на потребителите посредством прякото им включване в борбата с фалшифицирането.
Проектът е насочен към информиране на младите потребители в следните тематични области:
-Фалшифицирането: въздействие и рискове;
-Патенти и изобретения;
-Авторско право;
-Пиратство и онлайн потребление;
- Защита на марката;
-Насърчаване на младите потребители да използват оригинални стоки и легални източници на онлайн съдържание с цел тяхната безопасност.
Целева група:
Млади потребители на възраст от 11 до 17 години.
Дейности (продукти):
1. Организиране и провеждане на информационни сесии в поне две училища (основно и средно ниво)
2. Провеждане на викторини, игри и казуси с активното участие на учениците за разработване на творческо съдържание
3. Кампании в социалните медии
4. Мрежови дейности с местни медии
5. Планиране и организиране на панаир/ фестивал за борба с фалшифицирането
Партньори:
В проекта JUSTORIGINAL участват:
· CODACONS- Италия
· ISES- Италия
· CECU- Испания
· Българска национална асоциация „Активни потребители“ (БНААП)- България
Проект JUSTORIGINAL
(Насърчаване на младите потребители да купуват истински продукти)
Проектът има за цел да подобри разбирането и осведомеността на младите потребители на възраст от 11-17 години относно явлението фалшифициране на стоки и услуги и последиците от нарушенията на правата на интелектуална собственост.
Проектът цели още:
- Да ангажира младите потребители при създаване на знания и разпространение на съответната информация, свързана с опасното потребление и фалшифициране на стоки;
- Да насърчи значимостта на автозащитата на потребителите посредством прякото им включване в борбата с фалшифицирането.
Проектът е насочен към информиране на младите потребители в следните тематични области:
-Фалшифицирането: въздействие и рискове;
-Патенти и изобретения;
-Авторско право;
-Пиратство и онлайн потребление;
- Защита на марката;
-Насърчаване на младите потребители да използват оригинални стоки и легални източници на онлайн съдържание с цел тяхната безопасност.
Целева група:
Млади потребители на възраст от 11 до 17 години.
Дейности (продукти):
- Организиране и провеждане на информационни сесии в поне две училища (основно и средно ниво)
- Провеждане на викторини, игри и казуси с активното участие на учениците за разработване на творческо съдържание
- Кампании в социалните медии
- Мрежови дейности с местни медии
- Планиране и организиране на панаир/ фестивал за борба с фалшифицирането
Партньори:
В проекта JUSTORIGINAL участват: