• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

Посетете нашия Форум

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • COVID 19
    • Как да избираме дезинфектант
    • Какъв дезинфектант - течност/спрей или гел
    • Как да разпознаем истинските дезинфектанти
    • Дезинфекция в търговските обекти. Какво трябва да знаем?
    • Кога да използваме ръкавици за предпазване от коронавируса
    • Какво да правим при отменено или отложено събитие бъде заради пандемията от COVID-19
    • Как да постъпим при отменено или отложено туристическо пътуване поради Коронавирус
    • COVID-19: полезни ли са пулсовите оксиметри
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство
    • Избор на климатик
    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника
    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони
    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги
    • Транспорт
    • Спорт и отдих
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други
    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2021
    • Бюлетин Активни потребители 2022

Анкета

Трябва ли да има четвърти мобилен оператор в България?

Да, защото така се създава повече конкуренция на пазара
Да, за да се създаде по- голям избор на потребителите
Не, трите мобилни оператора се справят много добре
Не, понеже ще е същият като другите
Темата не е важна

Гласувай

Начало

Знак за доверие Е НАДЕЖДЕН

Знак за доверие и качество "Е-НАДЕЖДЕН" отличава добрите онлайн магазини в България

 

Logo_enadejden.png


            Българската национална асоциация "Активни потребители" и Европейската организация на потребителите BEUC представят за първи път в България знак за доверие и качество за интернет магазини - "Е-НАДЕЖДЕН". Знакът отличава добрите онлайн търговци в България, които освен законовите изисквания, предоставят и други ползи за потребителите, като това да имат ясна и лесно достъпна информация на сайта, да няма скрити такси, да предоставят преглед на стоката преди плащане. Изискванията към търговците са формулирани в 9 критерия на знака за качество.

            Знакът помага за повишаване на потребителското доверие в българските онлайн търговци като гарантира, че те са сигурни и надеждни. Деветте критерия са публично оповестени и това позволява на всеки потребител, който открие че търговецът не спазва изискванията на сертификата, да подаде сигнал и на нарушителя да бъде отнето правото на ползване.

            „Подобен тип знак за доверие съществува в почти всички западни държави и неговото въвеждане в България е необходимо, тъй като онлайн потреблението се увеличава. Той ще предостави на потребителите сигурност, че онлайн магазинът, от който пазаруват, е проверен, и ще стимулира онлайн търговията у нас“, каза Богомил Николов, Изпълнителен директор на "Активни потребители".

            В началната фаза на сертифицирането могат да кандидатстват само търговци, предлагащи стоки онлайн. Търговците с право на ползване на сертификатната марка ще имат лого „Е-НАДЕЖДЕН“ на интернет страницата си, което води към публичен регистър. Това гарантира, че онлайн магазинът е проверен и при възникнал проблем той носи по-голяма отговорност за разрешаване на спора. Знакът гарантира прозрачност, достъпна информация и сигурност, при пазаруване от тези търговци.

            Кандидатстването на електронните търговци вече започна на сайта на знака "Е-НАДЕЖДЕН" - http://e-nadejden.bg/, където могат да бъдат видени и критериите за сертифициране, кои магазини са сертифицирани и правилата за ползване.

            Спазването на критериите се контролира от независим орган – Борд за доверие. Удостоверението за правото на ползване на сертификатната марка „Е-НАДЕЖДЕН“ е със срок от една календарна година плюс първия месец на следващата година. След изтичане на срока, сертификатът се подновява за следващ период въз основа на нова кандидатура. 

Разберете повече за знака за доверие и качество „Е-НАДЕЖДЕН“  на
www.e-nadejden.bg

Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Форум |
  • Институции |
  • Законодателство |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Проекти |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia