• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

Посетете нашия Форум

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • COVID 19
    • Как да избираме дезинфектант
    • Какъв дезинфектант - течност/спрей или гел
    • Как да разпознаем истинските дезинфектанти
    • Дезинфекция в търговските обекти. Какво трябва да знаем?
    • Кога да използваме ръкавици за предпазване от коронавируса
    • Какво да правим при отменено или отложено събитие бъде заради пандемията от COVID-19
    • Как да постъпим при отменено или отложено туристическо пътуване поради Коронавирус
    • COVID-19: полезни ли са пулсовите оксиметри
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство
    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника

    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони

    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги
    • Транспорт
    • Спорт и отдих
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други
    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2020
    • БЮЛЕТИН АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ 2021
  • Тест

  • Статии
  • Контролен орган

Анкета

Трябва ли да се публикуват марките на опасни храни и стоки?

ДА, при наличие на обосновани съмнения за опасност
ДА, но само когато безусловно се докаже, че стоката е опасна
НЕ, така се накърняват правата на производителя
НЕ, контролните органи трябва да работят на спокойствие

Гласувай

Начало > Техника > Мобилни телефони > Тест

Още по темата:

"Късата" памет на телефона
Печат от телефон и таблет
Телефонът ми се намокри ,какво да правя?

Тест

ТЕСТ мобилни телефони (2014)

Tweet
ТЕСТ мобилни телефони (2014)

Представяме ви характеристиките на 27 модела мобилни телефони, които ще ви помогнат при избора на нов апарат, както и полезни съвети за оптималното му използване и защита при загуба или кражба.

мобилни телефони
мобилни телефони

Как тествахме?
В теста на Международната организация за потребителски проучвания и тестове (ICRT) са включени 27 модела смартфони.
Закупуване на тестовите модели: 2013 г.
Проучване на цените: юни 2014 г.
Тествани модели:

Apple iPhone 5s (16GB), Apple iPhone 5c (16GB), Apple iPhone 5 (16GB), HTC One, HTC One mini, HTC Desire 500, HTC Desire 300, LG Optimus L9 P760, LG Optimus L7 II P710, LG Google Nexus 5 D821, LG Optimus L5 II E460, Nokia Lumia 1020, Nokia Lumia 1520, Nokia Lumia 925 (32 GB), Samsung Galaxy Note 3 (32GB), Samsung Galaxy S4 GT-I9505, Samsung Galaxy S4 active i9295 (16GB), Samsung Galaxy S4 mini (3G + 8GB), Samsung Galaxy Mega GT-I9205, Samsung Galaxy Core i8260, Samsung Galaxy Trend, Sony Xperia Z1, Sony Xperia Z Ultra, Sony Xperia Z C6603, Sony Xperia SP C5303, Sony Xperia L C2105, Sony Xperia M


Тествани са следните показатели:
Качество на устройството – оценяват се чувствителността и качеството на дисплея и неговия touch screen, работата и устойчивостта, зареждането, удобството за преносимост и възможностите за свързване на устройството.
Обаждания и SMS – оценява се качеството на разговорите, удобството и бързината при набиране и писане на съобщения.
Камера – оценка оценява се качеството и работата на камерата.
Видео – оценява се качеството на видеото и на записания към него звук. .
Музика – оценката оценява се качеството на музиката през вградения говорител и слушалките.

E-mail – оценка за удобството и бързината при писането, получаването и изпращането на електронна поща.

Интернет – оценка за удобството и бързината на отваряне и разглеждане на Интернет страници.

Навигация – оценка за удобството, бързината и точността и пълнотата на работа на вградената навигационна програма на телефона.

Синхронизиране – оценка за свързването с други устройства като компютър, таблет или телевизор и синхронизирането на информация между тях.

Пълното съдържание е достъпно само за членове и абонати. Защо да се абонирам?

  • 1. Спестявате

    Нашите уникални, експертни и независими тестове ви спестяват време за проучване на пазара и пари от несполучливи покупки или неизгодни договори. Парите за абонамент могат да ви се изплатят още с първата покупка.

  • 2. Ние ще ви предпазим

    Ние ви информираме за рискове, клопки и опасни стоки на пазара и се борим за вашите потребителски права. Членовете ни могат да се възползват и от нашите специализирани юристи.

  • 3. Имаме нужда от вас

    Парите, които плащате отиват за финансиране на нашите тестове в независими лаборатории, а те са много скъпи. За да се запази абсолютна обективност ние не публикуваме търговски реклами. Приходите от абонамент са основният източник на финансиране за всички наши дейности.

Вижте нашите абонаменти »

Tweet

Коментари ( 0 общо )

anonymous

anonymous


Абонаменти

Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Форум |
  • Институции |
  • Законодателство |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Проекти |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia