• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

Посетете нашия Форум

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • COVID 19
    • Как да избираме дезинфектант
    • Какъв дезинфектант - течност/спрей или гел
    • Как да разпознаем истинските дезинфектанти
    • Дезинфекция в търговските обекти. Какво трябва да знаем?
    • Кога да използваме ръкавици за предпазване от коронавируса
    • Какво да правим при отменено или отложено събитие бъде заради пандемията от COVID-19
    • Как да постъпим при отменено или отложено туристическо пътуване поради Коронавирус
    • COVID-19: полезни ли са пулсовите оксиметри
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Спорт и отдих
    • На ски
    • Авто гуми
    • Автомобили
    • Екскурзии
    • Спорт
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство

    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други

  • Техника
    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони
    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги
    • Транспорт
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други
    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2019
    • БЮЛЕТИН АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ 2020
    • БЮЛЕТИН АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ 2021
  • Статии

  • Тест

Анкета

Трябва ли да се публикуват марките на опасни храни и стоки?

ДА, при наличие на обосновани съмнения за опасност
ДА, но само когато безусловно се докаже, че стоката е опасна
НЕ, така се накърняват правата на производителя
НЕ, контролните органи трябва да работят на спокойствие

Гласувай

Начало > Домакинство > Други > Статии > Как да станете клиент на електроразпределително дружество

Още по темата:

Следи цените онлайн

ПРОУЧВАНЕ Как да сравним цените на перилните препарати

Имуществената застраховка - важно е да я направите навреме

Статия

Как да станете клиент на електроразпределително дружество

19/04/2012
Tweet
photo

Какви са процедурите за присъединяване към електроразпределителната мрежа, ако строите нова къща или купувате ново жилище

Присъединяване

  Всеки битов клиент, който желае да присъедини обект към електроразпределителната мрежа и съответно да бъде снабдяван с електрическа енергия  трябва да премине през три етапа – проучване на условията за присъединяване на обекта към електроразпределителната мрежа, сключване на договор за присъединяване и сключване на договор за продажба на електроенергия.

Проучване на условията за
присъединяване

  Необходимите документи, които се изискват на този етап са:

• скица с виза за проектиране на обекта или одобрен от съответната община ПУП (по чл. 140 или чл. 150 от Закона за устройство на територията) и заповед, че ПУП е влязъл в сила;
• документ, удостоверяващ собствеността или правата на владеене на имота; при представяне на договор за наем - нотариално заверено съгласие от собственика;
• нотариално заверено пълномощно за подаване на искането (в случай че не е лично);

Сключване на договор за
присъединяване

  Необходимите документи от страна на клиента на този етап са:

  Един от изброените документи
• разрешение за преустройство на обекта (за обект, който се преустройва);
• разрешение за строеж съгласно Наредба №6 от 9.06.2004/изм. ДВ бр.25 от 5.03.2008 и ЗУТ;
• разрешение за поставяне на преместваем обект от съответната община; копие от становище/предварителен договор;
• екземпляр от работни проекти - части електро, вкл. Еднолинейна схема на главно разпределително табло и отразено място за монтаж, съгласно становище за присъединяване, архитектура, ВиК и вертикална планировка;
• документ, удостоверяващ собствеността или правата на владеене на имота; при представяне на договор за наем
• нотариално заверено съгласие от собственика; нотариално заверено пълномощно за подаване на искането (в случай че не е лично);

Сключване на договор за продажба
на електроенергия

  Сключване на договор за продажба на електроенергия се извършва след:
• изграждане на съоръженията за присъединяване;
• издаване на служебен документ от електроразпределителното дружество .
• За битови нужди към заявлението се прилага:

• разрешение за използване на обекта или разрешение за строеж (само за временни строителни нужди);
• документ, удостоверяващ собствеността или правата на владеене на имота; при представяне на договор за наем - нотариално заверено съгласие от собственика; нотариално заверено пълномощно за подаване на искането (в случай че не е лично); - копие от договор за присъединяване към електроразпределителната мрежа.

Пререгистрация

  В случай, че искате да пререгистрирате вашата партида, поради смяна на имота, смърт или друго обстоятелство, трябва да се направи следното:

• Подава се заявление по образец в Център за обслужване на клиенти на електроразпределителното дружество;
• представя се документ, удостоверяващ правото на владеене върху имота (договор за наем, нотариален акт, заповед за настаняване или друг документ);
• предоставя се нотариално заверено съгласие от собственика (собствениците) на имота или титуляра на вещното право при наемни отношения или Декларация за съгласие (по образец), подписана от собственика в присъствието на служител от Център за обслужване на клиенти;
• представя се за проверка документ за самоличност и/или нотариално заверено пълномощно на лицето, упълномощено да го представлява. Копие от пълномощното се предоставя за досието на заявлението.

!Важно

Срокът за изпълнение на услугата е 7 дни!

 

!Важно

  Документите се подават лично или чрез нотариално упълномощено лице!

  Срокът за издаване на становище за присъединяване и предварителен договор за присъединяване е 30 дни!

  Заплаща се цена по договор за присъединяване.

  Приемат се копия на посочените документи!

Tweet

Коментари ( 0 общо )

anonymous

anonymous


Прати

Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Форум |
  • Институции |
  • Законодателство |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Проекти |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia