• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

Посетете нашия Форум

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • COVID 19
    • Как да избираме дезинфектант
    • Какъв дезинфектант - течност/спрей или гел
    • Как да разпознаем истинските дезинфектанти
    • Дезинфекция в търговските обекти. Какво трябва да знаем?
    • Кога да използваме ръкавици за предпазване от коронавируса
    • Какво да правим при отменено или отложено събитие бъде заради пандемията от COVID-19
    • Как да постъпим при отменено или отложено туристическо пътуване поради Коронавирус
    • COVID-19: полезни ли са пулсовите оксиметри
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Спорт и отдих
    • На ски
    • Авто гуми
    • Автомобили
    • Екскурзии
    • Спорт
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство
    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника

    • Фотоапарати

    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони
    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги
    • Транспорт
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други
    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2019
    • БЮЛЕТИН АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ 2020
    • БЮЛЕТИН АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ 2021
  • Тест

  • Статии
  • Контролен орган

Анкета

Трябва ли да се публикуват марките на опасни храни и стоки?

ДА, при наличие на обосновани съмнения за опасност
ДА, но само когато безусловно се докаже, че стоката е опасна
НЕ, така се накърняват правата на производителя
НЕ, контролните органи трябва да работят на спокойствие

Гласувай

Начало > Техника > Фотоапарати > Тест

Още по темата:

Комисия за защита на потребителите
Потребителските права
Как да почистваме фотоапарати?

Тест

ТЕСТ Фотоапарати (2013)

Tweet
ТЕСТ Фотоапарати (2013)

Компактен или евтин огледално-рефлексен фотоапарат?

фотоапарати

Как тествахме 

В теста на Международната организация за потребителски проучвания и тестове (ICRT) са включени 25 модела фотоапарати.

Закупуване на тестовите модели: 2013

Тествани модели:

Canon EOS 650D Kit + Canon EF-S 18-55mm IS II, Canon PowerShot G15, Canon PowerShot A3500 IS, Canon Ixus 135, Canon PowerShot A2600, Canon Ixus 140, Casio Exilim EX-H50, Fujifilm; X100S, Nikon D600 + AF-S NIKKOR 24-85 1:3,5-4,5 G ED VR, Nikon D5200 + 18-55mm VR Kit, Nikon 1 V2 Zoom lens Kit + 1 NIKKOR 10-30mm 1:3,5-5,6, Nikon Coolpix L820, Nikon Coolpix S3500, Nikon Coolpix S31, Samsung NX-300 + 18-55 III OIS, Samsung WB250F, Samsung WB2100, Samsung WB 30F, Samsung ST150F, Sony SLT-A58K + DT 3.5-5.6/ 18-55 SAM II, Sony NEX-5RK + SEL 1855 (new f3,5-5,6 OSS), Sony Cyber-shot DSC-WX300, Sony DSC-WX80, Sony DSC-TF1, Sony DSC-H200

Проучване на цените: ноември 2013

Тествани са следните показатели:

Качество на изображението – качеството на заснемане, цветове, снимане при ниска осветеност,резолюция

Светкавица

Качество на видеото – резолюция, макро режим, звук

Екран

Визьор

Удобство на употреба – ръководство, работа с менюто, удобство на държане в ръце, фокусиране.

Пълното съдържание е достъпно само за членове и абонати. Защо да се абонирам?

  • 1. Спестявате

    Нашите уникални, експертни и независими тестове ви спестяват време за проучване на пазара и пари от несполучливи покупки или неизгодни договори. Парите за абонамент могат да ви се изплатят още с първата покупка.

  • 2. Ние ще ви предпазим

    Ние ви информираме за рискове, клопки и опасни стоки на пазара и се борим за вашите потребителски права. Членовете ни могат да се възползват и от нашите специализирани юристи.

  • 3. Имаме нужда от вас

    Парите, които плащате отиват за финансиране на нашите тестове в независими лаборатории, а те са много скъпи. За да се запази абсолютна обективност ние не публикуваме търговски реклами. Приходите от абонамент са основният източник на финансиране за всички наши дейности.

Вижте нашите абонаменти »

Tweet

Коментари ( 0 общо )

anonymous

anonymous


Абонаменти

Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Форум |
  • Институции |
  • Законодателство |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Проекти |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia