• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

 

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • Евро
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото (част 2)
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото (част 3)
    • Напред към еврото!
    • Вярно – Невярно: Цифрово евро VS плащания в брой
    • За еврото накратко
    • Вярно – невярно: Истината за референдума за еврозоната
    • С вашите въпроси за еврото (част 4)
    • Митове и факти за еврото в България
    • Кой отново плаши с приемането на еврото
    • Еврото: Права и защита на потребителите
    • Откъде да получа информация?
    • Кога и как ще плащаме за стоките и услугите?
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
    • Колективните искове в полза на потребителите.
    • Генеричните лекарства: как да спестим пари в аптеката
    • Антибиотици и здраве
    • Край на неетичното промотиране на лекарства
    • Играчка под елхата
    • Внимание! Как малките батерии могат да станат опасни за децата
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство
    • Климатици
    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника
    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони
    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги

    • Транспорт
    • Спорт и отдих
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании

    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други
    • COVID 19
    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2024
    • Бюлетин 2025
  • Статии

Дарение

Подкрепете Асоциация Активни Потребители чрез дарение през платежната система PayPal

Дарете

Анкета

Откъде предпочитате да вземете пари назаем?

Семейство и приятели
Потребителски кредит от банка
Кредитна карта
Фирма за бърз кредит

Гласувай

Начало > Услуги > Кампании > Статии > Актуализирайте данните си

Още по темата:

Финансиране за енергоспестяване

Mtel прекрати неправомерно продължен договор на клиент и анулира натрупаните сметки

Посетители на несъстоял се концерт не могат да си вземат парите за билетите

Статия

Актуализирайте данните си

Публикуван на: 23/05/2012
Tweet
photo

ЧЕЗ България стартира кампания за актуализация на данните на клиентите

  Целта на кампанията „Активните печелят” е актуализиране на клиентските данни по договори за продажба на електроенергия с цел подобряване обслужването на клиентите.

  По данни на ЧЕЗ в техните бази са налице непълни данни за близо 700 000 клиента. Най-много са те в София – над 52% от всички клиенти на дружеството. Процентът е висок също и в Перник, Благоевград, Ловеч и други.

  В съответствие с Общите условия за продажба на електроенергия и Закона за Енергетиката, при промяна на данните всеки клиент има задължението да информира електроснабдителното си дружество за пълните му и актуални данни, които са защитени в съответствие със Закона за защита на личните данни.

Защо да актуализирам данните си?

  Трябва да сме наясно, че актуалните и пълни данни са в наша полза. Актуализирането на данните позволява по-лесното ни идентифициране и получаване на своевременна и бърза реакция от електроснабдителното дружество в случай на нужда. Обезпечена е двустранната комуникация между дружеството и потребителя и по този начин можем да бъдем информирани навреме за всичко, което ни интересува по отношение на услугата.

  Голям проблем в тази връзка е навременното получаване на фактурите. Много потребители се оплакват от липсата на фактури, а най-честата причина за това е неточния или непълен адрес в базата данни на електроснабдителното дружество. За да сте сигурни, че получавате навреме фактурите си, освен актуализация на адреса си, можете и да поискате да получавате електронна фактура по имейл.

  В случай че данните ви са неактуални или непълни, трябва да имате предвид, че за вас съществуват редица потенциални неудобства. Непълните данни могат да ви лишат от възможността да се възползвате от редица допълнителни услуги, като например индиректно обслужване, електронна фактура и др. В някои случаи дори може да останете без електрозахранване, тъй като договорът ви на практика може да се окаже невалиден.

„Активните печелят“

  Кампанията на ЧЕЗ за актуализация на данните е под надслов „Активните печелят“ и това не е случайно. Клиентите на дружеството, извършили актуализация или пререгистрация ще участват в томбола със следните награди: 90 безплатни сметки за ток, 9 ваучера за черна и бяла техника, всеки от тях на стойност 400 лв., 1 ваучер за подаръци на стойност 1000 лв.

  Тегленето на наградите се извърша ежемесечно до 15-то число на текущия месец за участниците в кампанията от предходния – 10 безплатни сметки за ток всеки месец. На всяко тримесечие (м. юни, м. септември и м. декември) се теглят по 3 ваучера за черна и бяла техника, всеки от тях на стойност 400 лв. През месец декември ще бъде изтеглена и голямата награда – ваучер за подаръци на стойност 1000 лв. В тегленето се включват всички клиенти, извършили актуализация или пререгистрация за периода на цялата кампания. По този начин всеки клиент автоматично участва в лотария за безплатна сметка, ваучер за техника и ваучер за подаръци.

  Спечелилите ще бъдат уведомени лично, а имената им ще бъдат публикувани на в корпоративния сайт www.cez.bg.

?

  Всеки, който иска да разбере дали е налице неточност или непълнота в данните, с които фигурира като клиент в системата на ЧЕЗ, би могъл да направи следното:

• да посети център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ
• да се обади на денонощната линия на ЧЕЗ 0700 10 010
• да изпрати на ел. поща [email protected] своя клиентски номер и телефон за контакт, на който служителите на фирмата ще се свържат с Вас за допълнителна информация

 

Въпроси и отговори

Какво ще се случи, ако не заплатя месечната си фактура навреме?

  Ако не заплатите дължимата от Вас сума в посочения срок, започва начисляване на лихва за забава в размер на законната лихва за всеки просрочен ден и снабдяването с електрическа енергия се преустановява по реда на Общите условия (най-често след след изтичането на 10 (десет) дни от срока за плащане). В случай, че снабдяването се преустанови и потребителят не е заплатил всички дължими суми за консумирана електрическа енергия, както и разходите за прекъсване и възобновяване на снабдяването, започва процедура по събиране на просроченото вземане по реда на действащото в България законодателство.

Кой трябва да снеме показанията от електромера ми, ако има допусната грешка и какъв е реда за коригиране на показанията?

  В случай на неправилно отчитане на показанията на Вашия електромер, за което потребителят е уведомил продавача, представител на продавача е длъжен да извърши проверка. В случай, че е допусната грешка, сметката Ви ще бъде коригирана при посещение на титуляра или негов пълномощник в най-близкия център за клиенти.

Каква е процедурата при подмяната на старите електромери с нови?

  Добре е да знаете каква е процедурата при подмяната на старите електромери с нови, процес, който все още продължава на много места. Електроразпределителното дружество я извършва за своя сметка, като се вземат всички мерки да не се стигне до „подмяна” на показанията.
1. Разлепва се съобщение на входа с информация на коя дата ще се подменят електромерите и как ще се процедира със старите електромери.
2. На посочената дата ел. техниците сменят електромерите. При смяната на всеки електромер те записват показанията на стария и показанията на новия електромер.
Ако ел.таблата са етажни, тогава се процедира така, както при смяната на единичен електромер - попълва се картон с показанията на електромерите и картонът се поставя върху електромера в таблото. Втората част от картона се изпраща в района и се пази там. По него се изчислява сметката.
3. На мястото на смяната ел.техниците изготвят приемо-предавателен протокол, който се подписва от представители на живущите в блока. Старите електромери се предават на потребителите срещу подпис

Tweet

Дарение

За да можем да доставяме още полезна информация и тестове имаме нужда от вашата подкрепа.

Дори най-дребната сума ще ни помогне да бъдем още по-полезни, защото заедно сме по-силни.

Дарете

Коментари ( 0 общо )

anonymous

anonymous


Прати

Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Институции |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Проекти |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia