• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

 

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • Евро
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото (част 2)
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото (част 3)
    • Напред към еврото!
    • Вярно – Невярно: Цифрово евро VS плащания в брой
    • За еврото накратко
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
    • Колективните искове в полза на потребителите.
    • Генеричните лекарства: как да спестим пари в аптеката
    • Антибиотици и здраве
    • Край на неетичното промотиране на лекарства
    • Играчка под елхата
    • Внимание! Как малките батерии могат да станат опасни за децата
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство
    • Климатици
    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника
    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони
    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги
    • Транспорт
    • Спорт и отдих
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други

    • COVID 19
    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2022

    • Бюлетин Активни Потребители 2023
  • Бюлетин 2016 г.
  • Бюлетин 2017 г.

  • Бюлетин Активни потребители 2022
  • Бюлетин 2018 г.
  • Бюлетин 2019 г.
  • БЮЛЕТИН АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ 2022
  • Бюлетин 2021

Дарение

Подкрепете Асоциация Активни Потребители чрез дарение през платежната система PayPal

Дарете

Анкета

Трябва ли да има четвърти мобилен оператор в България?

Да, защото така се създава повече конкуренция на пазара
Да, за да се създаде по- голям избор на потребителите
Не, трите мобилни оператора се справят много добре
Не, понеже ще е същият като другите
Темата не е важна

Гласувай

Начало > Други > Бюлетин 2016-2022 > Бюлетин 2017 г. > Бюлетин АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ, бр.39, 13.10.2017 г.

Още по темата:

Седмичен бюлетин брой 51 (422)
Седмичен бюлетин брой 50 (421)
Седмичен бюлетин брой 49 (420)

Кампания

Бюлетин АКТИВНИ ПОТРЕБИТЕЛИ, бр.39, 13.10.2017 г.

Tweet
photo

Асоциация "Активни потребители"

Седмичен бюлетин 39.2017 (158)

Още за двойния стандарт при храните

През последните месеци проблемът с различното качество на храните в Източна и Западна Европа придобива реално развитие в институциите на ЕС, въпреки че процедурите отнемат много време.

Наскоро стана ясно, че Европейската комисия е натоварила Съвместният изследователски център на Европейската комисия (JRC) с разработването на хармонизирана методология за изпитване. Тя трябва да бъде готова до пролетта на 2018г. и ще може да бъде използвана през втората половина на 2018г. за хармонизирана програма за тестване на храни в различни държави-членки. Междинни резултати могат да се очакват през декември 2018г., а окончателен доклад през септември 2019 г. (т.е. едва след изборите за Европейски парламент).

Безконтактните разплащания в България

Проучване MasterIndex 2017 на Mastercard, прoведено сред активните картодържатели в България, показва, че безконтактният метод за разплащане е все по-предпочитан сред потребителите. Близо 70% от картодържателите в България притежават безконтактна карта. От данните става ясно, че процентът на българите, които се разплащат безконтактно е 54%, като за сравнение през 2016 година той е бил 36%.

Проучването сочи, че безконтактното разплащане се използва най-често от потребители на възраст между 18 и 24 години (59%).

Основни предимства на безконтактното плащане според потребителите, участвали в проучването са:

  • Лесна и удобна тразакция (74%);
  • По-бързо изпълнение, в сравнение с другите платежни методи (68%);
  • Сигурност (20%).

Най-често се използват в:

  • Хипер- и супермаркети (77%);
  • Магазини на дребно (68%);
  • Бензиностанции (41%).

Колко плащаме за автомобил след покупката?

Автомобилът не е само първоначалната инвестиция за закупуването му. Затова колкото по-добре сте информирани, толкова по-малко грижи ще имате след като се сдобиете с новия автомобил. Освен характеристиките на колата трябва да обърнете внимание и на допълните разходи по нея. Ето и няколко съвета на какво следва да обърнете внимание при покупката:

  • Колко струва обслужването;
  • Какъв е разходът за гориво;
  • На каква стойност ще бъде застраховката;
  • Какви са таксите, които се заплащат;
  • Скъпи ли са консумативите за автомобила;
  • Разликата на автомобилите нов внос и тези с регистрация.

Важно е да получите отговори на тези въпроси, за да знаете в действителност на каква сума ще възлиза новата придобивка.

Знаете ли, че...

Обезщетение от авиокомпия се дължи при:

  • Отмяна на полет, ако пътникът не е уведомен поне 14 дни по-рано;
  • Недопускане на борда на самолета, заради продажба на повече билети, отколкото са местата в самолета /overbooking/;
  • При закъснение над 3 часа (определя се спрямо часа на пристигане в крайната дестинация).

"Потребителската кошница" по БНТ 2

„Терминатор“ по пътищата ни

България води черната статистика на ЕС с 99 загинали на година при пътно-транспортни произшествия на 1 млн. жители. Средният показател за Европа е 50 загинали. Ето кратките факти: 708 загинали по пътищата през миналата година и 9374 ранени; над 7000 тежки пътно-транспортни произшествия, 95% от които са по вина на водачите. Могат ли застраховките да дисциплинират българските шофьори и как?

Научете от "Потребителската кошница" на 14 октомври от 12 ч.

Вижте още материали от предаването "Потребителската кошница" по БНТ.

Интернет страницата на Активни потребители публикува уникални, експертни и независими изследвания, които ви пестят време и пари. Това е един от малкото сайтове БЕЗ РЕКЛАМИ, който се издържа само от своите читатели. Без вашата помощ няма да можем да осъществяваме тестове и проучвания на пазара.

Абонирайте се само за 15 лева за година и ще получите пълен достъп до нашите рейтинги на тестваните стоки и услуги.

Най-лесно може това може да направите ТУК.

Последвайте ни във Facebook и в Twitter.
Туроператорски фирми не виждат форсмажорни обстоятелства в Турция
Tweet
Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Форум |
  • Институции |
  • Законодателство |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Проекти |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia