Статия
Русия лимитира рекламите на бързите храни
От началото на 2010 най-големите национални и международни производители на храни и напитки ще трабва да редуцират рекламите, които са насочени към деца. Фокус на кампанияте е намаляване на рекламите на бързи храни: чипсове, полуфабрикатни кексове, снаксове и т.н, които имат негативно влияние върху младите хора. В списъка на тези компании влизат: Coca-Cola, Kellogg's, Kraft Foods, Bolshevik, Mars, PepsiCo, Unilever, Inmarko и Nestle. Изброените компании ще намалят значително рекламите, които са насочени към децата под 12 годишна възраст.
Това не е първата подобна акция в света. САЩ, Бразилия, ЕС и Южна Америка вече са стартирали кампании, които имат сходен характер. Лимитирането ще засегне само храни и напитки, които са определени от Руското здравно министерство и Потребителското обединение на Русия. Забраната се отнася за почти всички медии: телевизия, радио, рекламни брошури или такива в интернет, както и реклами чрез смс или в мрежата на мобилните оператори. Засега обаче не е наложено вето на печатните издания и публикуването на рекламни материали под формата на статии.
Дарение
За да можем да доставяме още полезна информация и тестове имаме нужда от вашата подкрепа.
Дори най-дребната сума ще ни помогне да бъдем още по-полезни, защото заедно сме по-силни.
Дарете
Коментари ( 0 общо )
anonymous