• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

Посетете нашия Форум

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • COVID 19
    • Как да избираме дезинфектант
    • Какъв дезинфектант - течност/спрей или гел
    • Как да разпознаем истинските дезинфектанти
    • Дезинфекция в търговските обекти. Какво трябва да знаем?
    • Кога да използваме ръкавици за предпазване от коронавируса
    • Какво да правим при отменено или отложено събитие бъде заради пандемията от COVID-19
    • Как да постъпим при отменено или отложено туристическо пътуване поради Коронавирус
    • COVID-19: полезни ли са пулсовите оксиметри
    • Здравният съюз и поуките от COVID-19
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
    • Колективните искове в полза на потребителите.
    • Генеричните лекарства: как да спестим пари в аптеката
    • Антибиотици и здраве
    • Край на неетичното промотиране на лекарства
    • Играчка под елхата
    • Внимание! Как малките батерии могат да станат опасни за децата
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство
    • Избор на климатик
    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника
    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони
    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги
    • Транспорт
    • Спорт и отдих
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други
    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2022
    • Бюлетин Активни Потребители 2023

Анкета

Трябва ли да има четвърти мобилен оператор в България?

Да, защото така се създава повече конкуренция на пазара
Да, за да се създаде по- голям избор на потребителите
Не, трите мобилни оператора се справят много добре
Не, понеже ще е същият като другите
Темата не е важна

Гласувай

Начало

Related content:

ConsumerLawReady
JUSTORIGINAL
CLEAR-X

Енергийната криза - съвети за затруднени потребители

Активни потребители предоставя консултации за енергоспестяване без инвестиране на средства.

Според статистиките на ЕС 34 млн. европейски граждани не са имали възможност да затоплят изцяло своите домове през 2018 година. Тази концепция е позната като „енергийна бедност“ и може да се отнася за липса на достъпни цени или достъп до енергия за осветление, готвене, охлаждане на дома или използване на домашни уреди.  

За съжаление продължаващата енергийна криза, подхранена от глобалната „жажда“ за газ, най-вероятно е довела до значително увеличение на тези числа. В отговор на това потребителските организации в Европа създадоха горещи линии и бюра, чрез които да съветват потребителите как да се справят с енергийната бедност.

Решения за борба с енергийната бедност или Solutions to Tackle Energy Poverty (STEP) е финансиран от ЕС Horizon 2020 проект, който се управлява от Европейската организация на потребителите и техните партньори в Европа.

Проектът STEP, който се изпълнява от 2019 г., помогна на участващите организации да подобрят своите възможности за разбиране и справяне със специфичните проблеми на потребителите във връзка с енергийната бедност. Част от проекта е всяка организация да създаде специална телефонна връзка, по която потребителите да могат да се обаждат и да получават съвети как да оптимизират сметките си за ток. Консултациите са насочени към индивидуалните нужди на потребителя и включват съвети как да пестят енергия, как да четат касовите бележки, как да кандидатстват за социални услуги, дали отговарят на условията за безвъзмездна помощ за подобряване на енергийната ефективност на техния дом и как да сменят своите енергийни доставчици.

Досега Българската национална асоциация „Активни потребители” (БНААП) е извършила над 300 консултации в България и е провела множество семинари за уязвимите потребители. Също така сме обучили 132 консултанти по темата за енергийна ефективност, които участваха на проведените на 09.04 2021 г., на 13.04.2021 г. и на 12.05.2021 г. семинари.  Обучените съветници по енергийна ефективност са представители на БНААП, на неправителствени организации (NEFFECT, SOFENA, GREENPEACE, Фондация „Саворе“) представители на читалища, общини и държавни институции. Така се създаде мрежа от съветници за формиране сред потребителите на енергийно ефективно потребление, в това число и сред потребителите от ромската общност. На тези обучения се обсъдиха насоки как да се подпомагат потребителите при вземане на информирани решения относно техните енергийни разходи; за избор на мерки за енергийна ефективност на своите жилища.

След като в следствие на пандемията от COVID-19 бяхме принудени да спрем семинарите и консултациите на място, участниците в STEP създадоха онлайн модули за консултантите относно енергийната бедност. Въпреки това уязвимите потребители често страдат от „цифрово разделение“, което означава, че може да нямат редовен достъп до интернет или подходящите технологии. Телефонната линия и семинарите си останаха най-популярните опции за потребителите.

„Състоянието на сградите, цените и доходите са трите основни фактора за енергийна бедност“ заяви Богомил Николов от Българска национална асоциация „Активни потребители“ пред БНР. “Приоритет е подпомагането на доходите, а не толкова коригирането на цените, защото това невинаги е възможно, а понякога дори е опасно.“

Ако желаете консултация за Вашите енергийни проблеми в България, можете да се обадите в Българската национална асоциация „Активни потребители” на телефон: +359 02 989 0106 или ни пишете на info[at ]aktivnipotrebiteli.bg.

 

Енергийната криза - съвети за затруднени потребители 

Активни потребители предоставя консултации за енергоспестяване без инвестиране на средства.

Според статистиките на ЕС 34 млн. европейски граждани не са имали възможност да затоплят изцяло своите домове през 2018 година. Тази концепция е позната като „енергийна бедност“ и може да се отнася за липса на достъпни цени или достъп до енергия за осветление, готвене, охлаждане на дома или използване на домашни уреди.  

За съжаление продължаващата енергийна криза, подхранена от глобалната „жажда“ за газ, най-вероятно е довела до значително увеличение на тези числа. В отговор на това потребителските организации в Европа създадоха горещи линии и бюра, чрез които да съветват потребителите как да се справят с енергийната бедност.

Решения за борба с енергийната бедност или Solutions to Tackle Energy Poverty (STEP) е финансиран от ЕС Horizon 2020 проект, който се управлява от Европейската организация на потребителите и техните партньори в Европа.

Проектът STEP, който се изпълнява от 2019 г., помогна на участващите организации да подобрят своите възможности за разбиране и справяне със специфичните проблеми на потребителите във връзка с енергийната бедност. Част от проекта е всяка организация да създаде специална телефонна връзка, по която потребителите да могат да се обаждат и да получават съвети как да оптимизират сметките си за ток. Консултациите са насочени към индивидуалните нужди на потребителя и включват съвети как да пестят енергия, как да четат касовите бележки, как да кандидатстват за социални услуги, дали отговарят на условията за безвъзмездна помощ за подобряване на енергийната ефективност на техния дом и как да сменят своите енергийни доставчици.

Досега Българската национална асоциация „Активни потребители” (БНААП) е извършила над 300 консултации в България и е провела множество семинари за уязвимите потребители. Също така сме обучили 132 консултанти по темата за енергийна ефективност, които участваха на проведените на 09.04 2021 г., на 13.04.2021 г. и на 12.05.2021 г. семинари.  Обучените съветници по енергийна ефективност са представители на БНААП, на неправителствени организации (NEFFECT, SOFENA, GREENPEACE, Фондация „Саворе“) представители на читалища, общини и държавни институции. Така се създаде мрежа от съветници за формиране сред потребителите на енергийно ефективно потребление, в това число и сред потребителите от ромската общност. На тези обучения се обсъдиха насоки как да се подпомагат потребителите при вземане на информирани решения относно техните енергийни разходи; за избор на мерки за енергийна ефективност на своите жилища.

След като в следствие на пандемията от COVID-19 бяхме принудени да спрем семинарите и консултациите на място, участниците в STEP създадоха онлайн модули за консултантите относно енергийната бедност. Въпреки това уязвимите потребители често страдат от „цифрово разделение“, което означава, че може да нямат редовен достъп до интернет или подходящите технологии. Телефонната линия и семинарите си останаха най-популярните опции за потребителите.

„Състоянието на сградите, цените и доходите са трите основни фактора за енергийна бедност“ заяви Богомил Николов от Българска национална асоциация „Активни потребители“ пред БНР. “Приоритет е подпомагането на доходите, а не толкова коригирането на цените, защото това невинаги е възможно, а понякога дори е опасно.“

Ако желаете консултация за Вашите енергийни проблеми в България, можете да се обадите в Българската национална асоциация „Активни потребители” на телефон: +359 02 989 0106 или ни пишете на info[at ]aktivnipotrebiteli.bg.

Активни потребители предоставя консултации за енергоспестяване без инвестиране на средства.

Според статистиките на ЕС 34 млн. европейски граждани не са имали възможност да затоплят изцяло своите домове през 2018 година. Тази концепция е позната като „енергийна бедност“ и може да се отнася за липса на достъпни цени или достъп до енергия за осветление, готвене, охлаждане на дома или използване на домашни уреди.  

За съжаление продължаващата енергийна криза, подхранена от глобалната „жажда“ за газ, най-вероятно е довела до значително увеличение на тези числа. В отговор на това потребителските организации в Европа създадоха горещи линии и бюра, чрез които да съветват потребителите как да се справят с енергийната бедност.

Решения за борба с енергийната бедност или Solutions to Tackle Energy Poverty (STEP) е финансиран от ЕС Horizon 2020 проект, който се управлява от Европейската организация на потребителите и техните партньори в Европа.

Проектът STEP, който се изпълнява от 2019 г., помогна на участващите организации да подобрят своите възможности за разбиране и справяне със специфичните проблеми на потребителите във връзка с енергийната бедност. Част от проекта е всяка организация да създаде специална телефонна връзка, по която потребителите да могат да се обаждат и да получават съвети как да оптимизират сметките си за ток. Консултациите са насочени към индивидуалните нужди на потребителя и включват съвети как да пестят енергия, как да четат касовите бележки, как да кандидатстват за социални услуги, дали отговарят на условията за безвъзмездна помощ за подобряване на енергийната ефективност на техния дом и как да сменят своите енергийни доставчици.

Досега Българската национална асоциация „Активни потребители” (БНААП) е извършила над 300 консултации в България и е провела множество семинари за уязвимите потребители. Също така сме обучили 132 консултанти по темата за енергийна ефективност, които участваха на проведените на 09.04 2021 г., на 13.04.2021 г. и на 12.05.2021 г. семинари.  Обучените съветници по енергийна ефективност са представители на БНААП, на неправителствени организации (NEFFECT, SOFENA, GREENPEACE, Фондация „Саворе“) представители на читалища, общини и държавни институции. Така се създаде мрежа от съветници за формиране сред потребителите на енергийно ефективно потребление, в това число и сред потребителите от ромската общност. На тези обучения се обсъдиха насоки как да се подпомагат потребителите при вземане на информирани решения относно техните енергийни разходи; за избор на мерки за енергийна ефективност на своите жилища.

След като в следствие на пандемията от COVID-19 бяхме принудени да спрем семинарите и консултациите на място, участниците в STEP създадоха онлайн модули за консултантите относно енергийната бедност. Въпреки това уязвимите потребители често страдат от „цифрово разделение“, което означава, че може да нямат редовен достъп до интернет или подходящите технологии. Телефонната линия и семинарите си останаха най-популярните опции за потребителите.

„Състоянието на сградите, цените и доходите са трите основни фактора за енергийна бедност“ заяви Богомил Николов от Българска национална асоциация „Активни потребители“ пред БНР. “Приоритет е подпомагането на доходите, а не толкова коригирането на цените, защото това невинаги е възможно, а понякога дори е опасно.“

Ако желаете консултация за Вашите енергийни проблеми в България, можете да се обадите в Българската национална асоциация „Активни потребители” на телефон: +359 02 989 0106 или ни пишете на info[at ]aktivnipotrebiteli.bg.

Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Форум |
  • Институции |
  • Законодателство |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Проекти |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia