• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

 

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • Евро
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото (част 2)
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото (част 3)
    • Напред към еврото!
    • Вярно – Невярно: Цифрово евро VS плащания в брой
    • За еврото накратко
    • Вярно – невярно: Истината за референдума за еврозоната
    • С вашите въпроси за еврото (част 4)
    • Митове и факти за еврото в България
    • Кой отново плаши с приемането на еврото
    • Еврото: Права и защита на потребителите
    • Откъде да получа информация?
    • Кога и как ще плащаме за стоките и услугите?
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
    • Колективните искове в полза на потребителите.
    • Генеричните лекарства: как да спестим пари в аптеката
    • Антибиотици и здраве
    • Край на неетичното промотиране на лекарства
    • Играчка под елхата
    • Внимание! Как малките батерии могат да станат опасни за децата
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство
    • Климатици
    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника
    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони
    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги
    • Транспорт
    • Спорт и отдих
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други
    • COVID 19
    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2024
    • Бюлетин 2025

Дарение

Подкрепете Асоциация Активни Потребители чрез дарение през платежната система PayPal

Дарете

Анкета

Откъде предпочитате да вземете пари назаем?

Семейство и приятели
Потребителски кредит от банка
Кредитна карта
Фирма за бърз кредит

Гласувай

Начало

Още по темата:

Наші права споживача в ЄС: рахунки за комунальні послуги та права під час подорожі
Наші права споживача в ЄС: оренда та банківські рахунки
Наші права споживача в ЄС: покупки в Інтернеті та договори з мобільними операторами

Протест срещу мобилните оператори - 20.02.2011г.

Протестиращи: Регулаторът да спре произвола на мобилните оператори!

 Телекомите да работят в съотвествие с евродирективите, а държавата да гарантира, че не се ощетяват интересите на потрeбителите, настоява Асоциация „Активни потребители”

 

Трите мобилни оператора в България доброволно да се откажат от автоматично подновяване на срочните договори с потребителите, да отчитат коректно разговорите на секунда, вкл. през първата минута, и да преустановят нелоялното привличане на нови абонати, настоява Асоциация «Активни потребители». Исканията бяха обявени днес – 20 февруари, на протест срещу произвола на мобилните оператори пред Народния театър – София.

 

Други искане е Комисията за регулиране на съобщенията да създаде постоянен консултативен орган по въпросите на телекомуникационните услуги, съгласно правомощията й по чл. 39 Закона за електронните съобщения (ЗЕС), с участието на представители на потребителите и бизнеса. От регулатора се очаква ефективно да работи и контролира качеството на предлаганите от операторите услуги, както и да дава на обществото информация за:

- Времето за отговор при справочни услуги;

- Жалби във връзка с точността на сметките;

- Дял на неуспешните повиквания;

- Териториален обхват (покритие на мрежата) при предоставяне на специфични услуги като достъп до 3G интернет.

 

КРС трябва също и да извършва мониторинг на методите и практиките на тарифиране, да разглежда и решава жалби на крайни потребители съгласно правомощията си, да извършва задълбочен анализ на жалбите на крайните потребители, съгласно изискванията на чл. 242 ЗЕС в рамките на годишния доклад за дейността.

 

Държавното управление на страната и в частност Правителството и Народното събрание да инициират и приемат законодателни изменения с цел регулиране на ощетяващите клиентите практики, настояха още протестиращите.

 

Според Директива 2009/136/ЕО на Европейския парламент и на Съвета на Европа:

„Без да се засягат минималните срокове на договорите, държавите-членки гарантират, че условията и процедурите за прекратяване на договор не действат като пречка за смяната на доставчика на услуги.“

„ Държавите-членки гарантират, че договорите, сключени между потребителите и предприятията, предоставящи електронни съобщителни услуги, не съдържат клауза за задължителен начален период на абонамент, по-дълъг от 24 месеца. Държавите-членки гарантират също така, че предприятията предлагат на ползвателите възможността да сключат договор с максимална продължителност от 12 месеца”.

«Активни потребители» настоява мобилните оператори да работят в съответствие с директивата.

Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Институции |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Проекти |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia