• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

 

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • Евро
    • Всичко за еврото
    • Всичко за еврото (част 2)
    • Всичко за еврото (част 3)
    • Напред към еврото!
    • Цифрово евро VS плащания в брой
    • За еврото накратко
    • Истината за референдума за еврозоната
    • С вашите въпроси за еврото (част 4)
    • Митове и факти за еврото в България
    • Кой отново плаши с приемането на еврото
    • Еврото: Права и защита на потребителите
    • Откъде да получа информация?
    • Кога и как ще плащаме за стоките и услугите?
    • С вашите въпроси за еврото (част 5)
    • Цифровото евро – помощник или „дигитално робство“?
    • За парите в личния портфейл и в държавата
    • Рекордна подкрепа за еврото
    • Фантом ли е спекулата?
    • Кога да сменим левовете в евро
    • Двойното обозначаване на цените- част 1
    • Kакво се случва с небанковите финансови услуги?
    • Конкуренция в действие - турската платформа за сравнение на цени
    • Двойното обозначаване при банки и финансови институции
    • Двойното обозначаване на цените- част 2
    • Какво трябва да знаем за прехода към новата валута?
    • Как да обменяме левове в евро?
    • Право на основна банкова сметка
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
    • Колективните искове в полза на потребителите.
    • Генеричните лекарства: как да спестим пари в аптеката
    • Антибиотици и здраве
    • Край на неетичното промотиране на лекарства
    • Играчка под елхата
    • Внимание! Как малките батерии могат да станат опасни за децата
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство
    • Климатици
    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника
    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони
    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги
    • Транспорт
    • Спорт и отдих
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване
    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други

    • COVID 19
    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2024
    • Бюлетин 2025

  • Седмичен бюлетин брой 1 (525)
  • Седмичен бюлетин брой 2 (526)
  • Седмичен бюлетин брой 3 (527)
  • Седмичен бюлетин брой 4 (528)
  • Седмичен бюлетин брой 5 (529)
  • Седмичен бюлетин брой 6 (530)
  • Седмичен бюлетин брой 7 (531)
  • Седмичен бюлетин брой 8 (532)
  • Седмичен бюлетин брой 9 (535)
  • Седмичен бюлетин брой 10 (536)
  • Седмичен бюлетин брой 11 (537)
  • Седмичен бюлетин брой 12 (538)
  • Седмичен бюлетин брой 13 (539)
  • Седмичен бюлетин брой 14 (540)
  • Седмичен бюлетин брой 15 (541)
  • Седмичен бюлетин брой 16 (542)
  • Седмичен бюлетин брой 17 (543)
  • Седмичен бюлетин брой 18 (544)
  • Седмичен бюлетин брой 19 (545)
  • Седмичен бюлетин брой 20 (546)
  • Седмичен бюлетин брой 21 (547)
  • Седмичн бюлетин брой 22 (548)
  • Седмичен бюлетин брой 23 (549)
  • Седмичен бюлетин брой 24 (550)
  • Седмичен бюлетин брой 25 (551)
  • Седмичен бюлетин брой 26 (552)
  • Седмичен бюлетин брой 27 (553)
  • Седмичен бюлетин брой 28 (554)
  • Седмичен бюлетин брой 29 (555)
  • Седмичен бюлетин брой 30 (556)
  • Седмичен бюлетин брой 31 (557)
  • Седмичен бюлетин брой 32 (558)
  • Седмичен бюлетин брой 33 (559)
  • Седмичен бюлетин брой 34 (560)
  • Седмичен бюлетин брой 35 (561)
  • Седмичен бюлетин брой 36 (562)
  • Седмичен бюлетин брой 37 (563)
  • Седмичен бюлетин брой 38 (564)
  • Седмичен бюлетин брой 39 (565)
  • Седмичен бюлетин брой 40 (566)
  • Седмичен бюлетин брой 41 (567)
  • Седмичен бюлетин брой 42 (568)
  • Седмичен бюлетин брой 43 (569)
  • Седмичен бюлетин брой 44 (570)
  • Седмичен бюлетин брой 45 (571)
  • Седмичен бюлетин брой 46 (572)
  • Седмичен бюлетин брой 47 (573)

Дарение

Подкрепете Асоциация Активни Потребители чрез дарение през платежната система PayPal

Дарете

Анкета

Откъде предпочитате да вземете пари назаем?

Семейство и приятели
Потребителски кредит от банка
Кредитна карта
Фирма за бърз кредит

Гласувай

Начало > Други > Бюлетин 2025 > Седмичен бюлетин брой 47 (573)

Още по темата:

Кои съставки в парфюмите причиняват алергии?
ТЕСТ Спирали за очи (2012)
Има ли безвредна козметика?

Кампания

Седмичен бюлетин брой 47 (573)

Публикуван на: 21/11/2025
Tweet
photo

   С вашите въпроси за еврото: Защо Европа има нужда от цифрово евро?   

      Връщаме се отново на темата за цифровото евро, защото се сблъскваме в мрежата с уникални дезинформации: от „прогнозата“, че с него ще ни оберат парите, до пълно проследяване с негова помощ на личния ни живот, та чак до въздуха, който дишаме. Каква е в действителност истината за заплахите от е-еврото и защо то е нужно на Европа и България?

       Дигитализацията променя начина, по който плащаме. Използването на пари в брой за извършване на плащания намалява и преминаването към онлайн пазаруване и дигитални плащания се ускорява. Цифровото евро ще бъде електронна форма на пари в брой за дигитализирания свят. Тя би дала възможност на потребителите да използват парите на централната банка в дигитален формат, допълвайки банкнотите и монетите.

 

Ползите 

  • Цифровото евро ще улесни живота на хората, като осигури нещо, което в момента не съществува: цифрово средство за плащане, универсално прието в цялата еврозона, за плащания в магазините, онлайн или от човек на човек.
  • Подобно на парите в брой, цифровото евро би било безрисково, широко достъпно, удобно за ползване и безплатно за основна употреба.
  • Цифровото евро ще укрепи стратегическата автономност и паричния суверенитет на еврозоната чрез повишаване на ефективността на европейската платежна екосистема като цяло, ще насърчи иновациите.
  • Новото евро ще увеличи устойчивостта й към потенциални кибератаки или технически смущения, като например прекъсванията на електрозахранването.

 

Как цифровото евро може да допринесе за стратегическата автономност на Европа?

       Цифровото евро ще предложи общоевропейско решение за плащане, достъпно в цялата еврозона, в рамките на европейското управление. Дигиталните плащания в еврозоната остават разпокъсани, различни по държави и по случай на употреба. Актуалните европейски решения за цифрови плащания се грижат главно за националните пазари и специфичните случаи на употреба. За да плащат в европейските страни, потребителите трябва да разчитат на няколко неевропейски доставчици, които сега доминират по-голямата част от тези сделки. Поради това цифровото евро би могло да спомогне и за намаляване на зависимостта на Европа от частни, неевропейски доставчици на платежни услуги, като същевременно действа като противотежест на пазарната си доминация. От своя страна цифровото евро ще предложи платформа, която улеснява доставчиците на платежни услуги да предлагат свои собствени паневропейски решения. Като цяло едно успешно цифрово евро може да превърне Европа в световен лидер в областта на цифровите финанси и цифровите валути на централните банки.

 

Защо хората ще искат да използват цифровото евро?

       Цифровото евро ще бъде решение за плащане за всеки повод, за използване по всяко време и навсякъде в еврозоната. Това би било общоприето цифрово средство за плащане, което потребителите биха могли да използват безплатно в магазините, онлайн или от лице на лице. Това би дало възможност на хората да плащат дигитално, докато все още използват публично платежно средство. И ще бъде достъпно както онлайн, така и офлайн.

       Цифровото евро ще бъде проектирано така, че да осигурява по-високо ниво на поверителност в сравнение с други методи за цифрово плащане, които обикновено се предлагат. Евросистемата няма да идентифицира хората въз основа на техните плащания. Освен това данните за личните сделки от офлайн цифровите плащания в евро ще бъдат известни само на платеца и получателя. Цифровото евро ще бъде безопасно и лесно за използване и също така ще се стреми да насърчи цифровото финансово приобщаване, като гарантира, че никой няма да бъде изоставен. Дигиталното евро ще отговаря на нуждите на хората с увреждания и тези, които нямат достъп до банкова сметка или нямат цифрови или финансови умения.

 

Ще замени ли дигиталното евро пари в брой?

       Не! Дигиталното евро ще допълни парите в брой, а не ще ги замени. Цифровото евро ще съществува заедно с паричните средства в отговор на нарастващото предпочитание на хората да плащат цифрово, по бърз и сигурен начин. Парични средства ще продължат да бъдат налични в еврозоната, както и другите частни електронни средства за плащане, които в момента се използват.

 

   Зимните празници: Къде и как?   

       Тази година туроператорите и фирмите почнаха отрано „зарибяването“ на българските потребители. Стотици оферти за пакетни пътувания в близки и далечни курорти, на хотели, къщи за гости и др. заливат мрежите. Ранният избор и записване за пътуване и почивка през наближаващите празници си имат своята финансова логика, обикновено туристическите фирми предлагат намаления при ранно записване. Но какво става с цените им?

       По данни на Евростат цените на пакетните почивки за потребителите в Европейския съюз през август са били с 2,5 на сто по-високи спрямо същия месец на 2024 г.

 

Факти в подкрепа

  • Най-голямото увеличение на цените на закупените пакети е отчетено в Естония, където цените са се повишили с 39,5 на сто спрямо август 2024 г.
  • На второ място е България с ръст от 23 на сто
  • Следва Дания - 12 на сто
  • Цените на почивките у нас са нараснали с 25,2 на сто през август (ръст спрямо юли с 0,2 пр. п.), а тези на международните почивки - с 20,2 на сто (ръст спрямо отчетения годишен темп през юли от 21,6 на сто.)

 

       Прогнозите на експертите в туризма са за увеличение на цените на пакетните пътувания през предстоящата зима до 15%. От Обединение "Бъдеще за туризма" (ОБТ) коментират, че българинът запазва нагласите си да има минимум две почивки през годината - лятна и зимна, а промяна има само в избора къде ще прекараме зимната ваканция и това вече става не само на планина. Продажбата на зимните почивки е стартирала още през летния сезон и далечните по-топли дестинации се резервират още от юли-август. Текат и записванията, които много фирми вече са обявили за следващото лято. Към момента не се отчита особен ръст на записванията спрямо същия период на миналата година, по-скоро тенденцията е за запазване на традиционните равнища.

       Повечето от пътуващите по този начин българи могат да се определят в групата на така наречените „професионални туристи“ и процентно всяка година техният брой нараства, достигайки около 18 - 20 на сто от всички пътуващи българи. За този тип туристи е ясно, че ранната резервация води до най-ниската цена за желаното за посещение място, като се изключат офертите в последната минута, но пък тези предложения никога не са това, което желаем, а това, което е останало.

 

За къде стяга куфарите българинът

       По традиция за Коледа и Нова година най-предпочитани от българите са топлите дестинации. Европейските страни са по-атрактивни за времето преди Коледа за посещение на тематичните базари, а на самата Коледа процентът на хората, които избират да пътуват, е съвсем малък заради традицията за събиране на семейството при посрещането на този празник. По тази причина, сочи анализът на ОБТ, зимните пътувания на българите по-скоро са в Европа или до много далечни дестинации, обхващащи периода на двата празника. Специално за посрещането на Нова година традиционни са пътуванията до Турция, Гърция, а далечните дестинации със сериозно предимство са Дубай, Египет, Тунис, круизните пътувания в Карибския басейн.

       Промените в нагласите за пътувания на българите в чужбина са станали видими особено след Ковид кризата в полза на далечните дестинации, които започват да се превръщат в масов туристически продукт. Като цяло за българите, Азия винаги е била предпочитана за пътуване, а Виетнам, Камбоджа, Тайланд, Бали, Малдивите са сред желаните от сънародниците ни места за новогодишните празници. Колко ще струват те, обаче, на личния портфейл?

       Най-близките до България дестинации, достъпни с автобусно пътуване, са Сърбия, Гърция и Турция и те се очертават като най-бюджетни за посрещането на зимните празници с цени от 600 - 700 лева до 1000 лева на човек. При дестинациите със самолетно пътуване една седмица на човек за новогодишните празници излиза между 1800 лева до 2200 лева, карибски круиз - между 4500 лева - 5000 лева, а към Дубай - около 3000 лева за 8 нощувки с храна и самолетен билет.

       На потребителите, които вече избират маршрутите, напомняме, че преди да се спрат на определена празнична оферта, задължително трябва да проверят „здравето“ на агенцията, която я предлага. Както сме ви информирали многократно, на нашия пазар „изникват“ нови и нови агенции и агенти, често от „сивата зона“, затова проверете статуса им в Регистъра на туроператорите и туристическите агенти, поддържан от Министерството на туризма. Ще го намерите на адрес: https://ntr.tourism.government.bg/Registration.nsf/alltato.xsp.

 

А как Съдът на ЕС защити правата на потребителите на пакетни почивки, ще научите в следващия ни брой.

 

   Вашите права като пътници   

       Двадесет години след въвеждането си Регламент 261/2004г относно правата на пътниците при въздушен превоз доказано намалява дългите закъснения и не води до повече отменени полети. Предстои той да бъде актуализиран, но нов доклад предупреждава срещу планираните реформи.

       Двадесет години след въвеждането си Регламент (ЕО) № 261/2004 продължава да е стабилна основа за защитата на пътниците в ЕС и един от най-силните инструменти за повишаване на оперативната ефективност в авиационния сектор. Нов икономически анализ, публикуван през ноември 2025 г., потвърждава значението на регулацията и посочва, че тя води до чувствително намаляване на дългите закъснения, и предотвратява масово отмененяне на полети. Докладът отправя ясно предупреждение: предлаганата от Съвета на ЕС реформа на регламента рискува да отслаби ключови стимули, които вече са доказали своята ефективност.

       Публикуваното изследване с автори д-р Хинерк Гнуцман и д-р Пиотр Шпиеваноски, озаглавено „Правата на въздушните пътници на кръстопът: икономическо въздействие на предложената реформа на EC261“, анализира мащабен набор от авиационни данни от ЕС и САЩ. Авторите проследяват как финансовите стимули, заложени в EC261, влияят на поведението на авиокомпаниите и как това се отразява на надеждността на полетите.

 

По-малко закъснения

       Едно от най-силните заключения в доклада е, че регламент №261 значително намалява риска от дълги закъснения. Анализът сравнява европейския пазар с този в САЩ, където не е въведена толкова строга регулация за компенсации при закъснения и отменени полети. Сред ключовите резултати са:

  • Полетите в обхвата на Регламент №261 са с до 70% по-малко вероятност да закъснеят над три часа, в сравнение с американските. Това е драматично намаление, което показва ясно, че финансовите стимули работят.
  • Кратките полети са с до 66% по-малко дълги закъснения. При тях дори незначителни оперативни промени могат да доведат до големи ползи, а регламентът очевидно мотивира авиокомпаниите да инвестират именно в такива подобрения.
  • Отменените полети в същия ден са с над 20% по-рядко срещани в ЕС, отколкото в САЩ. Това директно опровергава предишни твърдения, че строгите правила принуждават авиокомпаниите да отменят полети, за да избегнат закъснения.
  • Пътниците в ЕС имат 5% по-голяма вероятност да пристигнат навреме спрямо тези в САЩ. Това е подобрение, което има значение за милиони полети годишно.

       Тези данни подчертават, че регламентът не просто защитава потребителите чрез финансово обезщетение, но и предотвратява проблемите още преди да се случат, чрез икономически механизми.

 

Колко „струват“ подобренията в цифри?

       Докладът обяснява защо авиокомпаниите реагират толкова остро към тези правила и защо отслабването им може да се окаже грешка. Според анализа, Регламент №261 насочва превозвачите в една посока: или да инвестират в мерки за намаляване на закъсненията или да заплатят компенсации на потребителите. В повечето случаи инвестициите се оказват по-евтини.

 

Какъв е резултатът?

Добрите резултати струват максимум 1,73 евро на пътник.

       Тази изненадващо ниска цифра показва, че Регламент №261 не натоварва непропорционално авиокомпаниите, а ги мотивира да въведат по-ефективни процедури, по-добро планиране, по-строга поддръжка на самолети и по-качествено управление на персонала. Подобренията, постигнати чрез регламента, се оказват значително по-евтини.

 

Рискове при промяна текста на регламента

       Според авторите на доклада, предложената от Съвета на ЕС реформа през 2025 г. може да отслаби именно тези стимули, които доказано подобряват точността. Ако бъде намалено обезщетението или ограничен обхватът му, икономическата логика за превозвачите ще се промени, а това ще доведе до повече закъснения, занижени стандарти за обслужване или затруднена защита на пътниците.

       От гледна точка на авторите на проучването, разхлабването на правилата означава да се премахнат подобренията, които вече са реализирани и то в момент, когато авиационният сектор се бори едновременно с растящо търсене, недостиг на персонал и по-сложни оперативни условия. Остава единствено въпросът готов ли е ЕС да срине доказано работеща система, която подобрява качеството на въздушния транспорт за милиони граждани годишно?

 

   „Активни потребители“ и в медиите   

Богомил Николов: Препоръчваме през януари да се плаща с карта

Къде ще могат да се подадат сигнали за нарушения при прехода към евро

Плащайте с карта 

 

  Пазарът в цифри   

  • БНБ съобщава, че с над 30 на сто са нараснали лошите бързи заеми за година. 
  • Към края на юни 2025 г. размерът на необслужваните бързи кредити е 526.8 млн. лева.
  • Те нарастват с 30.3% (122.6 млн. лв.) в сравнение с края на юни 2024 г., а намаляват с 3.9% (21.2 млн. лв.) спрямо края на март 2025 година.
  • Бързите кредити, взети от граждани, нарастват на годишна база с 19.1% (780.8 млн. лв.) до 4.875 млрд. лева.
  • Спрямо края на март 2025 г. те се увеличават с 4.3% (200.9 млн. лв.).

 

   Календар на потребителя   

На 26 и 27 ноември в Интер експо център ще се проведе BEGE EXPO – Балканско изложение на игралната и развлекателната индустрия.

На 27 ноември Семинари.bg организира онлайн курс „Изкуствен интелект за начинаещи и непрофесионалисти“. В края на курса всеки ще има основните познания как да работи с инженерство на запитванията (prompt engineering), как да използва ChatGPT, Gemini, Copilot и как да създава картинки, видео и аудио с ИИ.

 

От 28 до 30 ноември в Интер експо център се организира Форум на българското вино „DiVino.Taste“.

От 1 декември търговските банки и пощенските клонове ще започнат продажба на стартови комплекти с новите евромонети, на които едната страна ще бъде с български символи и надписи. Те ще са достъпни за гражданите един месец преди въвеждането на еврото като национална валута, като идеята е хората да се запознаят по-отрано с тях. Комплектите ще струват 20 лв. всеки. В тях ще има монети от различни номинали на еврова равностойност по официалния курс, т.е. 10.23 евро. Те обаче няма да може да се използват като разплащателно средство преди официалното въвеждане на единната европейска валута на 1 януари 2026 г. Същите монети и банкноти не могат да бъдат използвани и в други страни членки на еврозоната преди 1 януари 2026 г.

 

КЗП проверява активно търговски обекти и онлайн магазини за енергийно етикетиране на продуктите, свързани с енергопотреблението. От своето въвеждане през 1994 г. енергийните етикети се наложиха сред потребителите в ЕС като най-използвания и ясен инструмент за сравняване на енергийните характеристики на електроуредите. Благодарение на стандартизираното предоставяне на информация, приблизително 85% от европейските потребители взимат под внимание енергийния етикет при избора на домакински уреди, което води до значителни икономически и екологични ползи. Централно място върху етикета заема т.нар. “енергийна скала“, съставена от стрелки с буквени означения в цветовите оттенъци от тъмнозелено (най-ефективен) до червено (най-малко ефективен). Според техническите си характеристики и консумацията на електроенергия, всеки модел електроуред се обозначава с конкретен клас, като колкото по-ефективен е електроуредът, толкова по-високо място заема в скалата. Енергийният етикет също така предоставя важна допълнителна информация, като потребление на енергия, консумация на вода, ниво на шум и др. за улеснение на потребителите при избора им на продукт преди закупуването. КЗП призовава потребителите да бъдат бдителни и да сигнализират за всякакви съмнения за нередности през онлайн формата на сайта на КЗП, мобилното приложение, телефона на потребителя – 0700 11 122 или на място в офисите в цялата страна. От търговците се очаква коректно и отговорно поведение, особено в периоди на повишено търсене, с оглед гарантиране на справедлива и прозрачна пазарна среда.

Около една трета от българите са претърпели финансови загуби, след като са се доверили на съвети от непроверени източници онлайн. Това показва мащабно проучване, проведено по поръчка на финтех платформата Revolut в 20 държави. Най-честата причина българите да избягват онлайн финансови консултации е страхът от измама – това посочват 39% от анкетираните. Други 42% се притесняват от пирамидални схеми, а близо една четвърт – от подвеждащи или прекалено оптимистични обещания за печалба. Трима от всеки десет души признават, че са загубили пари, след като са следвали непроверени съвети в интернет. Повечето от тях са изгубили до 1000 евро, като мъжете по-често поемат риск – 36% от тях признават за финансови загуби, докато при жените този дял е значително по-нисък. Половината от участниците вярват, че могат да различат достоверния финансов съвет от подвеждащия, но 42% признават, че нямат достатъчна увереност в тази преценка. И тук разликата между половете е осезаема – 56% от мъжете се смятат за достатъчно компетентни, докато при жените този дял е 43%. Проучването потвърждава, че финансовата грамотност и критичното мислене остават ключови фактори за личната сигурност на потребителите. Експертите съветват хората да проверяват източниците на всяка инвестиционна препоръка, да избягват обещания за лесна печалба и да се консултират с лицензирани специалисти преди да предприемат каквито и да било финансови действия. Тенденцията е ясна – дигитализацията прави финансовите услуги по-достъпни от всякога, но също така увеличава риска от онлайн измами, които могат да засегнат всеки, независимо от възраст или доход.

Гражданите на ЕС могат да използват уникалната възможност, дадена им от Лисабонския договор, на Европейска гражданска инициатива - паневропейски инструмент за демокрация на участието, позволяващ на минимум 1 милион души от седем държави-членки да съберат подписи в подкрепа на своя идея и да приканят Европейската комисия да предложи нови закони за нейното изпълнение. Всеки български гражданин, ако намери свои съмишленици и съобразено с договорните компетенции на ЕС, може да бъде инициатор на бъдещо европейско законодателство в различни сфери.

В тазгодишната есенна прогноза на ЕК се предвижда реалният БВП на ЕС да нарасне с 1,4% през 2025 г. и 2026 г., достигайки 1,5% през 2027 г. Очаква се еврозоната да отрази тази тенденция, като реалният БВП нарасне с 1,3% през 2025 г., 1,2% през 2026 г. и 1,4% през 2027 г. Очаква се инфлацията в еврозоната да продължи да намалява до 2,1% през 2025 г. и да се задържи около 2%  през прогнозния период. За България, растежът на БВП се очаква да бъде 3% за 2025 г., 2.7% за 2026 и 2.1 за 2027 г. Прогнозата за инфлацията в България е съответно 3.5% за 2025 г., 2.9% за 2026 г. и 3.7% за 2027 г.

Tweet
Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Институции |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Проекти |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia