Министерство на икономиката и енергетиката
Основните компетенции на Министерството на икономиката и енергетиката (МИЕ) съгласно Закона за енергетиката по топлоснабдяването са:
Към МИЕ, потребителите могат да се обръщат във следните случаи:
За изброените нарушения Министърът на икономиката и енергетиката налага глоби, както следва:
За контакти с МИЕТ:
Министерство на икономиката и енергетиката
e-docs@mee.government.bg ул. "Славянска" № 8 тел. централа: +359 2 940 7001 факс: +359 2 9872190; 02 9819970 Приемна за сигнали Адрес: София, ул. "Славянска" № 8 Приемно време - понеделник 10.00-14.00 ч. Телефони: 940-75 83, 940 74 70 Форма за сигнали/жалби: Попълнената форма можете да отпечатате и предадете в приемната, или да изпратите по електронен път на e-docs@mee.government.bg. Омбудсман на Р.България: Омбудсманът на РБългария няма компетенции да се намесва директно и да решава спорове между топлофикационни дружества, топлинни счетоводители и потребители. Но потребителите все пак могат да подават жалби и сигнали до Омбудсмана срещу работата на лицата, които предоставят обществени услуги, като например – топлофикационни, електроснабдителни, телекомуникационни, ВиК услуги, образование, здравеопазване и др. Омбудсманът със своя компетентнен екип ще прецени има ли извършени нарушения на правата на потребителите или има пропуски в нормативната база и ще сезира аргументирано компетентните органи за решаване на въпроса. В случай, че е налице спор между потребителя и топлофикационното дружество или между потребителя и фирмата за дялово разпределение, който е единствено от компетентността на съда, Омбудсманът ще информира за това потребителя, тъй като той няма право да се намесва в тези случаи. Жалбите и сигналите до омбудсмана са в напълно свободна форма, стига разбираемо да са изложени оплакванията и да са посочени правата, които са нарушени.
Гражданите могат да се обръщат към омбудсмана по следните начини:
Разглеждането на жалби на граждани е освободено от такси.
Коментари ( 2 общо )
anonymous
Закупихме лед телевизор Панасоник. От 04.12.2013 г 7 - СЕДЕМ пъти го носим на ремонт;
Смениха му основна платка за 252.00 лв. И ДОСЕГА не запаметява настройките,няма образ,
а от сервиза продължават да твърдят че е изправен ЛЪЖАТ БЕЗОГЛЕДНО.
КЪДЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗВЪРШИ ОБЕКТИВНА ТЕХНИЧЕСКА ЕКСПЕРТИЗА ?
С уважение Емил Димитров 0877761091 emild2010@abv.bg
Написан на: 06/02/2014 15:38 Докладвай този коментар
anonymous
Откъде да отпечатам Форма за сигнали/жалби:
Написан на: 14/02/2014 18:06 Докладвай този коментар
anonymous