• Начало     |
  • English     
  • Login with Facebook
  • |    Забравена парола?
  • |    Регистрация

Начало

Начало

 

Пазарска кошница: 0 неща Плащане

  • Евро
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото (част 2)
    • С вашите въпроси: Всичко за еврото (част 3)
    • Напред към еврото!
    • Вярно – Невярно: Цифрово евро VS плащания в брой
    • За еврото накратко
    • Вярно – невярно: Истината за референдума за еврозоната
    • С вашите въпроси за еврото (част 4)
    • Митове и факти за еврото в България
    • Кой отново плаши с приемането на еврото
    • Еврото: Права и защита на потребителите
    • Откъде да получа информация?
    • Кога и как ще плащаме за стоките и услугите?
    • С вашите въпроси за еврото (част 5)
  • Храни
    • Кисело мляко
    • Месни продукти
    • Кашкавал
    • Краве масло
    • Напитки
    • Сирене
    • Мед
    • Хляб
    • Плодове и зеленчуци
    • Други
  • Здраве и козметика
    • Лекарства
    • Вода за уста
    • Слънчева защита
    • Тютюнопушене
    • Козметика
    • Здравно осигуряване
    • Други
    • Други
    • Колективните искове в полза на потребителите.
    • Генеричните лекарства: как да спестим пари в аптеката
    • Антибиотици и здраве
    • Край на неетичното промотиране на лекарства
    • Играчка под елхата
    • Внимание! Как малките батерии могат да станат опасни за децата
  • Финанси
    • Банки
    • Други
  • Деца
    • Храни
    • Интернет
    • Столчета за кола
    • Дрехи
    • Играчки
    • Други
    • Детски колички
  • Домакинство
    • Климатици
    • Батерии
    • Парфюми
    • Облекла и обувки
    • Прахосмукачки
    • Бяла техника
    • Ютии
    • Други
  • Техника
    • Фотоапарати
    • Телевизори
    • Медиа плейъри
    • Мобилни телефони
    • Принтери
    • Монитори
    • Компютри
    • Видеокамери
    • Електронни книги
    • Други
  • Услуги

    • Транспорт
    • Спорт и отдих
    • Комуникации
    • Интернет
    • Реклами
    • Кампании
    • Топлоснабдяване

    • Електроенергия
    • Телевизия
    • Водоснабдяване
    • ПРОУЧВАНЕ Социалната отговорност на супермаркетите (2014)
  • Еко
    • Статии
  • Други
    • COVID 19
    • Коментар
    • Статии
    • Пазаруване в Сърбия
    • Лични данни
    • Актуално
    • Бюлетин 2016-2024
    • Бюлетин 2025
  • Съвети за топлофициран имот
  • Кой определя цената на топлинната енергия?
  • Отчитане на потребената топлинна енергия
  • Годишно изравняване. Преизчисляване при рекламации.
  • Компетентни институции и организации. Правомощия.
  • Компетентни институции и организации. Правомощия. - 2
  • Съставни части на системата за топлоснабдяване
  • Отчитане на потребената топлинна енергия
  • Компетентни институции и организации. Правомощия.
  • Как да четем сметките за топлинна енергия
  • Как да пестим топлинна енергия?
  • Плащане на топлинна енергия
  • Просрочени задължения за топлинна енергия
  • Ред за топлофициране на сграда
  • Сключване и прекратяване на договора за продажба на топлинна енергия
  • Прекратяване на топлоснабдяването на сградата
  • Какво мислят потребителите за парното?

  • Кражби на топлинна енергия
  • Поддържане на сградната инсталация
  • Права на потребителя на топлинна енергия
  • Регулиране на топлоподаването през зимния сезон
  • Анкета Топлинно счетоводство
  • Европейският съд сложи точка на спора за такса сградна инсталация
  • Отопление за всеки дом

Дарение

Подкрепете Асоциация Активни Потребители чрез дарение през платежната система PayPal

Дарете

Анкета

Откъде предпочитате да вземете пари назаем?

Семейство и приятели
Потребителски кредит от банка
Кредитна карта
Фирма за бърз кредит

Гласувай

Начало > Услуги > Топлоснабдяване > Какво мислят потребителите за парното?

Още по темата:

Защо не пътниците, летище София е виновно

Подкрепа за домакинствата при либерализация на енергийния пазар

На прага на лятото: Как ще пътуваме?

Статия

Какво мислят потребителите за парното?

Публикуван на: 27/08/2014
Tweet
photo

Представяме накратко резултатите от социологическо допитване сред потребителите на Топлофикация София. 

            Основните заключения от проведеното проучване се заключават в следното:

  • Около две трети от респондентите напълно или в някаква степен не се доверяват на топлинния си счетоводител.
  •  Подобен е процентът на недоверие и към Топлофикация София.
  •  Около половината респонденти не се доверяват на ДКЕВР.
  •  Институцията “потребителска асоциация” се ползва с доверието на близо половината от респондентите. Същевременно всеки един от петима респонденти няма мнение по въпроса.
  •  Институцията “домоуправител” се ползва с най-високата степен на одобрение от гореизброените: на двама от всеки три респондента.
  • Около 74% от респондентите живеят в сграда с веритикална инсталация. По-голямата част от тях (68%) споделят, че биха я преустроили във хоризонтална, като най-голямата част от тях биха отделили сума до 500 лв за преустройство.
  •  Над 70% от респондентите считат,че най-справедливия начин за измерване на сметките е чрез индивидуални топломери.
  •  Над над 90% от респондентите потребената енергия се измерва веднъж годишно. Подобен процент (около 84%) плащат базирано на прогнозни дялове. Около 7% плащат на равни месечни вноски, а още толкова плащат реалното си месечно потребление.
  • Сравнително нисък процент респонденти – около две трети, знаят, че сградната инсталация е тяхна собственост. По-голямата част от останалите респонденти (24%) считат, че тя е собственост на Топлофикация София. Около 8 % изобщо нямат мнение.
  • Почти всички респонденти са единодушни, че ако съседите крадат топлоенергия, то тяхната сметка ще се увеличи.

 

Най-справедлив начин за определяне на консумираната топлинна енергия от сградната инсталация

топлофикация

Съгласни ли сте сградната инсталация да бъде реконструирана в хоризонтална, което да позволи инсталирането на индивидуални топломери и индивидуално измерване на консумираната енергия?

топлофикация

Приблизително, каква сума бихте отделили за такава реконструкция?

топлофикация

Според Вас, ако Вашия съсед краде топлоенергия,то Вашата сметка:

топлофикация

Как проучвахме?

Цел на изследването: да установи какви са нагласите на клиентите, спрямо услугата отопление,  която предлага Топлофикация София
Изследователски подход: провеждане интервюта лице в лице на клиенти на Топлофикация София
Място на провеждане: пред клиентски центрове на Топлофикация София;
Период на провеждане: 20-30.08.2013 г.
Големина на извадката: 408 респонденти
Тип на извадката: клиенти на Топлофикация София, които са се отзовали на покана да бъде проведено кратко интервю с тях, пред клиентските центрове на Топлофикация


Tweet

Дарение

За да можем да доставяме още полезна информация и тестове имаме нужда от вашата подкрепа.

Дори най-дребната сума ще ни помогне да бъдем още по-полезни, защото заедно сме по-силни.

Дарете

Коментари ( 1 общо )

anonymous

anonymous

Красимира Маринова, София, жк "Света Троица" аб. номер 168366.
Аз нямам радиатори, имам само тръби, за които ми се начисляват суми.
Получих сметка за м. ноември 2017 г.(за 30 дни) в размер на 22.81 лв. без ДДС.
През настоящия отоплителен сезон топлоподаването е много слабо; тръбите са почти студени, навън времето е с високи температури, а сметките са като за люта зима. При разговори с хора от блока ми и от квартала научих, че те също не получават адекватно отопление (сутрин има, след това го спират), а парите си се начисляват.
Въпросът ми е: защо трябва да плащам за студени тръби такава сума. Това е повече от месечната ми сума за електричество.
Благодаря за възможността да дам мнение.

Написан на: 04/01/2018 20:50 Докладвай този коментар


anonymous

anonymous


Прати

Активни потребители е член на BEUC Consumers International ICRT ANEC
RSS Активни Потребители във Facebook Активни Потребители в Twitter Активни Потребители в YouTube Активни Потребители във Vbox7

Aktivnipotrebiteli.bg:

  • Институции |
  • Нашите услуги |
  • Абонамент

За Активни потребители:

  • За нас |
  • Проекти |
  • Мисия |
  • Отчети |
  • Съобщения за пресата |
  • Издания |
  • Правила за ползване |
  • Карта на сайта

Абонирайте се за безплатния
бюлетин на Активни потребители.

Абонирай

AzonMedia